خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه سالروز شکست حصر آبادان ارائه شد؛

خدمات نسل ۳ تلفن همراه در آبادان و خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۸۱۲

طی مراسمی با حضور مدیرعامل همراه اول، شهرهای آبادان و خرمشهر تحت پوشش خدمات نسل ۳ تلفن همراه قرار گرفتند.

طی مراسمی با حضور مدیرعامل همراه اول، شهرهای آبادان و خرمشهر تحت پوشش خدمات نسل ۳ تلفن همراه قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، صبح روز چهارشنبه ۲ مهرماه طی مراسمی با حضور مدیرعامل همراه اول، مدیرعامل مخابرات استان خوزستان، امام جمعه آبادان، نمایندگان مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان، فرمانداران و مسئولان استان خوزستان، جشن نوسازی شبکه تلفن همراه استان خوزستان برگزار شد و شهرهای آبادان و خرمشهر تحت پوشش خدمات ۳G همراه اول قرار گرفتند. گفتنی است اهواز قبلاً تحت پوشش خدمات نسل۳ قرار گرفته بود.

در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس و در آستانه سالروز شکست حصر آبادان برگزار شده بود، مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول با ذکر خاطراتی از دفاع مقدس، به نقش تجهیزات مخابراتی در پیروزی های رزمندگان اشاره کرد.
وی با بیان اینکه از ابتدای شهریورماه که مجوز ارائه خدمات نسل ۳ و ۴ دریافت شده است، توسعه با سرعت بسیاری انجام شده به طوریکه در این یک ماه، ۱۰۰۰ سایت BTS نوسازی شده و تحت پوشش ۳G قرار گرفته است؛ در حالیکه این حجم عملیات فنی در آغاز راه اندازی موبایل، ۱۰ سال طول کشیده بود.

صدوقی همچنین پیش بینی کرد تا پایان سال جاری، در کل کشور علاوه بر این هزار سایت، حدود ۵ هزار سایت دیگر نوسازی و تحت پوشش ۳G همراه اول قرار می گیرد.

مدیرعامل همراه اول با اشاره به اینکه نوسازی شبکه اهواز در سال گذشته انجام شده است گفت: امروز شهرهای آبادان و خرمشهر تحت پوشش ۳G قرار می گیرند و امیدواریم که دین کوچکی را به مردم این شهرهای قهرمان پرور ادا کرده باشیم.
وی افزود: برای نوسازی شکبه تلفن همراه استان خوزستان حدود ۱۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است. هم اکنون در این استان، همراه اول بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک دارد و ۱۲۸۸ سایت BTS در ۷۷ شهر استان راه اندازی شده است.

صدوقی با بیان اینکه ۱۰۰درصد شهرها و ۹۰درصد روستاهای استان خوزستان تحت پوشش شبکه همراه اول است اظهار داشت: ۴/۹۷درصد جمعیت استان هم اکنون تحت پوشش شبکه همراه اول است.

صدوقی افزود: ۱۷۵ سایت BTS برای ارائه خدمات نسل ۳ در استان پیش بینی شده که ۹۰درصد آنها راه اندازی شده است.
مدیرعامل همراه اول به اجرای طرح «سیم کا» همراه اول در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: در طرح سیم کا، سیم کارت اعتباری همراه اول با قیمت ۲۰۰۰ تومان و ۱۰۰۰ تومان اعتبار اولیه ارائه می شود.

وی افزود: قرار است به مناسبت هفته دفاع مقدس در روزهای ۲ و ۳ مهرماه در ۵۰ نقطه از شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر، سیم کارت اعتباری رایگان همراه اول توزیع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز