خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با ایلنا:

کامیون ها در اولویت نوسازی هستند / تعلیق اسکانیا ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۹۴۷

براساس قانون بودجه وزارت نفت از محل صرفه جویی در مصرف سوخت و انرِژی باید اعتباراتی برای نوسازی ناوگان در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بگذارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اولویت نوسازی ناوگان حم و نقل مسافر و بار با نوسازی ناوگان باری کشور است، ‌گفت: نوسازی ناوگان را از کامیون ها شروع می کنیم.

داوود کشاورزیان، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره میزان تسهیلات و اعتبارات در نظر گرفته شده برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و باری، اظهار کرد: هنوز هیچ سقفی برای تسهیلات مشخص نشده است و در حال مذاکره با وزارت نفت هستیم.

وی درباره مذاکرات سازمان راهداری با وزارت نفت، توضیح داد: براساس قانون بودجه وزارت نفت از محل صرفه جویی در مصرف سوخت و انرِژی باید اعتباراتی برای نوسازی ناوگان در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بگذارد.

کشاورزیان درباره اینکه آیا با تعلیق ۱۲۶ دستگاه اسکانیا فراخوان این شرکت برای انجام اصلاحات در این ناوگان به پایان رسیده است، گفت: ‌ بررسی ایرادات ناوگان اتوبوسی اسکانیا یک پروژه مستمر است و بررسی و بازبینی مسائل فنی این ناوگان بر عهده کمیته ایمنی راه ها است که در این پروسه تعلیق اسکانیاهایی که مشکل فنی دارند، ادامه دارد.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود: در حال حاضر کارت هوشمند ۱۲۶ دستگاه اسکانیا تا رفع نواقص فنی به حالت تعلیق درآمده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز