خبرگزاری کار ایران

وزیر ارتباطات در هفتمین نشست وزرای ارتباطات آسیا و اقیانوسیه حضور می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۰۰۷

محمود واعظی در هفتمین نشست وزرای ارتباطات آسیا و اقیانوسیه که از ۱۹ تا ۲۰ شهریور در بندر سری بگاوان پایتخت کشور برونئی برگزار می‌شود؛ حضور خواهد یافت و با وزرای دیگر کشورها دیدار و ملاقات خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفتمین نشست وزرای ارتباطات آسیا و اقیانوسیه(APT) در کشور برونئی حضور می‌یابد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در هفتمین نشست وزرای ارتباطات آسیا و اقیانوسیه که از ۱۹ تا ۲۰ شهریور در بندر سری بگاوان پایتخت کشور برونئی برگزار می‌شود؛ حضور خواهد یافت و با وزرای دیگر کشورها دیدار و ملاقات خواهد داشت.

در این اجلاس که هر ۵سال یکبار برگزار می‌گردد، تصمیم‌گیری برای توسعه ICT اعضای اتحادیه انجام می‌شود.

از برنامه‌های امروز وزیر ارتباطات نیز دیدار با وزیر ارتباطات اندونزی است.

APT یک سازمان بین‌الدولی است که همگام با سرویس دهندگان مخابراتی، تولید کنندگان تجهیزات ارتباطی و سازمان‌های پژوهشی و توسعه‌ای فعال در زمینه فعالیت‌های ارتباطات، اطلاعات و نوآوری و به عنوان یک سازمان کانونی و مهم در زمینه ICT در منطقه فعالیت می‌کند.

این اتحادیه، در حال حاضر دارای ۳۸ کشور عضو، ۴ عضو پیوسته(Associate) و ۱۳۱ موسسه عضو وابسته(Affiliate) از منطقه آسیا و اقیانوسیه است و از طریق برنامه‌ها و اقدامات مختلف، کمک قابل توجهی به افزایش توسعه بخش‌های ICT کرده است.

طی سال‌های گذشته، APT توانسته است به کشورهای عضو جهت آمادگی برای شرکت در کنفرانس‌های جهانی همچون کنفرانس سران مختار(ITU(PP، کنفرانس جهانی توسعه مخابرات(WTDC)، کنفرانس جهانی ارتباطات رادیویی(WRC)، اجلاس جهانی در زمینه جامعه اطلاعاتی(WSIS)، مجمع جهانی استاندارد مخابرات(WTSA) و سایر جلسات ITUکمک‌های موثری ارائه دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز