خبرگزاری کار ایران

بررسی زوایای انتخابات الجزایر در " مجله آفریقا "

کد خبر : ۱۶۱۶۷۰

برنامه زنده و گفت و گو محور " مجله آفریقا " سه شنبه ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۱:۲۵ به وقت تهران به پیروزی عبدالعزیز بوتفلیقه در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر می‌پردازد.

برنامه زنده و گفت و گو محور " مجله آفریقا " که از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش می‌شود برای علاقمندان به موضوعات مرتبط با قاره آفریقا، این هفته به انتخابات الجزایر می‌پردازد.

به گزارش ایلنا؛ برنامه زنده و گفت و گو محور " مجله آفریقا " سه شنبه ۲ اردیبهشت از ساعت ۱۱:۲۵ به وقت تهران به پیروزی عبدالعزیز بوتفلیقه در انتخابات ریاست جمهوری الجزایر می‌پردازد.

برنامه " مجله آفریقا " به نقد و تحلیل موضوع مورد اشاره می‌پردازد و از حضور کارشناشان میهمان در برنامه نیز سود می‌برد. سعد بوسو کارشناس مسائل آفریقا در این برنامه به بررسی محورهای گفتگو در برنامه مبادرت می‌ورزد.

واکنش احزاب به پیروزی بوتفلیقه، ارزیابی کارنامه بوتفلیقه در ادوار گذشته ریاست جمهوری، آیا پیروزی بوتفلیقه نشان پیروزی تفکر میانه رو بر تفکر افراطی و لائیک بوده است و… محورهای این برنامه زنده تلویزیونی را شکل می‌دهد.

" مجله آفریقا " شامل بخش‌های مختلفی است که از جمله آنها می‌توان به پخش گزارش و تصاویر مربوط به موضوع برنامه، گفتگوی مجری با کارشناس و پخش وله اشاره کرد. لیلا مظهری به عنوان مجری با کارشناس برنامه به گفت و گو می‌پردازد. احمد نخستین در نقش مترجم این برنامه زنده است و مهشید حاجی ستوده دستیار تهیه کننده و فرید ارس خانی تدوینگر برنامه ۳۰ دقیقه‌ای " مجله آفریقا " است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز