خبرگزاری کار ایران

پخش اختتامیه جشنواره جام جم از دو شبکه تلویزیون

کد خبر : ۱۳۷۱۳۴

قرار است مراسم اختتامیه به صورت کامل و بدون قطع از طریق شبکه ۳ سیما پخش شود شبکه خبر یک گروه خبری را به محل برگزاری مراسم اختتامیه اعزام کند.

ایلنا: مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش ایلنا، قرار است مراسم اختتامیه به صورت کامل و بدون قطع از طریق شبکه ۳ سیما پخش شود. همچنین در کنار پخش زنده این مراسم مجری شبکه ۳ در استودیو حاضر بوده و در فواصل برنامه به ارائه اطلاعات درباره جزئیات جشنواره می‌پردازد.

پخش مراسم اختتامیه جشنواره از شبکه ۳ سیما از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز می‌شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

همچنین شبکه خبر یک گروه خبری را به محل برگزاری مراسم اختتامیه اعزام و در طول زمان برگزاری برنامه از طریق برقراری ارتباط با خبرنگار و گروه خبری حاضر به پخش گزارش‌های زنده از اختتامیه جشنواره جام جم و ارائه آخرین اخبار و اطلاعات و نیز نتیاج داوری و اعلام برگزیدگان خواهد پرداخت.

مراسم اختتامیه سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم سیما امروز چهارشنبه ۲۵ دی ماه با حضور رئیس، معاونان، مدیران، هنرمندان و برنامه سازان سازمان صدا و سیما در محل سالن همایش‌های بین المللی این سازمان برگزار می‌شود.

سومین جشنواره بین المللی تلویزیونی جام جم در ۶ بخش تله فیلم، مجموعه‌های نمایشی، مستند، انیمیشن، برنامه‌های ترکیبی و بین‌الملل برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز