خبرگزاری کار ایران

کیف انگلیسی به فرانسه دوبله شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۳۷

سیمای فرانسوی شبکه سحر برای مخاطبان خود سریال کیف انگلیسی را آماده پخش کرده است.

ایلنا: مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی که به سرپرستی رحمان رستم‌پور به فرانسوی زیرنویس شده؛ برای پخش از سیمای فرانسوی این شبکه آماده شده است.

به گزارش ایلنا، محمد زمانی ترجمه کیف انگلیسی را برعهده داشته و شهین فرامرزی ویراستار آن بوده است. علیرضا نجفی نیز به عنوان اپراتور زیرنویس در این کار همکاری داشته است.

این سریال در یک بستر تاریخی به روایت سرگذشت مردم ایران می‌پردازد که سید ضیاالدین دری آن را براساس فیلمنامه‌ای که با همکاری سیدمحمد تقی دری نوشته، کارگردانی کرده است. این سریال که در زمان پخش با استقبال مخاطبان مواجه شده است این بار از سیمای فرانسوی شبکه سحر به روی آنتن خواهد رفت.

علی مصفا، لیلا حاتمی، محمدرضا شریفی نیا، سیروس گرجستانی، حسام هنرمند، صبا کمالی، قطب‌الدین صادقی، فاطمه نوری، حسام نواب صفوی، پیمان شریعتی، فرشید ابراهیمیان، مرحوم جعفر بزرگی، عبدالله اسفندیاری، منصور والامقام، مهدی تقی‌نیا و… بازیگرانی هستند که در» کیف انگلیسی «به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مجموعه تلویزیونی کیف انگلیسی هر روز از ساعت ۸:۳۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه برای علاقمندان به سریال‌های ایرانی از سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر به روی آنتن خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز