خبرگزاری کار ایران

روحانی در مراسم افتتاح قطعه نخست طرح آزادراه حرم تا حرم:

سرعت بانک‌ها در حمایت از بخش خصوصی مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۹۴۲

برای رسیدن به استقلال و رونق اقتصادی، رفاه مردم و اشتغال جوانان، راهی جز توسعه نداریم و این توسعه باید جامع و در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باشد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه " ما به دنبال توسعه جامع و همه جانبه هستیم "، گفت: باید شرایطی ایجاد شود که بخش خصوصی احساس کند همه حامی و پشتیبان او هستند و در این مسیر بانک‌ها نیز باید فعال شوند که هنوز سرعت عمل آنها مطلوب نیست.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی که عصر چهارشنبه و در مراسم افتتاح قطعه نخست طرح آزادراه عظیم حرم تا حرم که از قم تا گرمسار به طول ۱۵۲ کیلومتر احداثشده، صحبت می کرد، اظهار کرد: اساس کار دولت تدبیر و امید در عرصه اقتصاد، واگذاری کار به مردم است.

رییس جمهور گفت: همه امور کشور باید به بدست مردم اداره شود و دولت فقط خادم مردم است که وظیفه طراحی، تشخیص اولویت‌ها، نظارت، هدایت و اتصال بخش‌های غیردولتی را برعهده دارد.

روحانی با اشاره به اینکه در دولت یازدهم تلاش زیادی برای واگذاری تصدی‌گری‌های اقتصادی به بخش‌های غیردولتی شده که نتایجی نیز به دنبال داشته است، ابراز کرد: باید بخش خصوصی در همه عرصه‌ها ورود پیدا کند و البته باید شرایطی ایجاد شود که بخش خصوصی احساس کند همه حامی و پشتیبان او هستند و در این مسیر بانک‌ها نیز باید فعال شوند که هنوز سرعت عمل آنها مطلوب نیست.

رییس جمهور در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش‌های عظیم و افتخارآفرین قرارگاه خاتم‌الانبیا در دوران دفاع مقدس، به فعالیت خود در این قرارگاه به عنون رییس ستاد نیز اشاره و تصریح کرد: می‌توان به تعبیری گفت که قرارگاه خاتم الانبیاء بار جنگ را بر عهده داشت و فرزندان این ملت در دفاع مقدس از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی تا دیگر بخش‌ها در آن دوران برای کشور افتخار آفریدند و حالا که در دوران صلح به سر می‌بریم، باید فرصت در اختیار این عزیزانی که در آن دوران سخت امتحان خود را پس داده‌اند قرار گیرد تا کشور را بسازند.

روحانی با سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران اجرای پروژه آزادراه قم - گرمسار، خاطر نشان کرد: برای ساختن کشور باید همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم لبخند را بر لبان مردم نشانده و رضایت خداوند را که بالاترین هدف در جمهوری اسلامی ایران کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز