خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور با دعوت مردم به حضور در راهپیمایی:

شعارهای جناحی شایسته ۲۲ بهمن نیست

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۶۸۹

ر روز ۲۲ بهمن هیچ‌کس حق ندارد، این روز را که متعلق به ملت ایران است به نفع یک جناح و یا حزبی مصادره کند و مردم باید همانند سال ۵۷ قدرت خود را در برابر استعمار به رخ بکشانند

رییس جمهور، با دعوت آحاد مردم ایران به حضور با نشاط، پر رنگ تر و مقتدرتر در راهپیمایی ۲۲بهمن؛ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سردادن شعارهای وحدت و همدلی در این مراسم، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روز جشن ملی و روز ملت ایران است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی با تبریک فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن را بزرگترین روز پیروزی ملت ایران در صحنه داخلی و بین‌المللی دانست و گفت: ۲۲ بهمن روزی است که ملت ایران توانست استبداد و استعمار را برای همیشه پشت سر گذاشته و حکومت ملی و اسلامی را براساس مردم‌سالاری دینی تشکیل دهد.

رییس جمهور حضور مردم در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن را به معنای ادامه راه انقلاب اسلامی و امام راحل توصیف کرد و اظهار داشت: ‌ هر مقدار این حضور پررنگ‌تر و مقتدرتر باشد به دنیا نشان می‌دهد که ملت ما دارای انسجام و وحدت ملی است و بی‌تردید ملت ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در این مراسم حضور پیدا خواهند کرد.

روحانی خاطرنشان کرد: زمانی که مردم به صورت پرشور و بانشاط در روز خودشان که روز ملی است، حضور یابند و این روز را جشن گرفته و با صدای بلند شعارهای انقلاب را تکرار کنند، همه بدخواهان و دشمنان ما قدرت این ملت را بهتر احساس خواهند کرد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه با حضور قدرتمند مردم در صحنه، می‌توانیم از مسایلی که امروز پیش رو داریم راحت‌تر عبور کنیم، گفت: با حضور بسیار پرشور ملت ایران در ۲۲ بهمن، بی‌تردید راحت‌تر می‌توان از مشکلات اقتصادی و مذاکرات هسته‌ای عبور کرده و همچنین می‌توان در تمام مسایل بین‌المللی با قدرت بیشتری با زیادی‌خواهان مواجه شد و راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر از حق ملت ایران دفاع کرد.

روحانی، ۲۲ بهمن را روز جشن ملی و روز ملت ایران دانست و تصریح کرد: شعارهای این روز باید شعار وحدت و همدلی باشد و شعارهای جناحی، گروهی و حزبی، شایسته ۲۲ بهمن نیست.

رییس جمهور تأکید کرد: در روز ۲۲ بهمن هیچ‌کس حق ندارد، این روز را که متعلق به ملت ایران است به نفع یک جناح و یا حزبی مصادره کند و مردم باید همانند سال ۵۷ قدرت خود را در برابر استعمار به رخ بکشانند و نشان دهند که همچنان در صف واحد، پیگیر منافع و مصالح ملی هستند و به جهانیان بگویند که ملت ایران راه ۳۶ سال گذشته را همچنان با قدرت ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز