خبرگزاری کار ایران

بازدید ستاری از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۰۹۸

امیر سرتیپ احمدآبادی طی سخنانی با اشاره به سابقه ۴۰ ساله این شرکت در ناوگان هوایی کشور، شرکت پنها را بزرگترین شرکت بالگردی در منطقه خاورمیانه با تنوع انواع بالگردها معرفی کرد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و هیئت همراه در شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران(پنها) حضور پیدا کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران(پنها) سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت‌ها و توانمندیهای این صنعت قرار گرفت.

در این بازدید که دکتر منوچهر منطقی مدیرعامل سازمان صنایع هوایی، امیر سرتیپ دوم احمدآبادی مدیرعامل شرکت پشتیبانی و نوسازی بالگردهای ایران(پنها) و جمعی از معاونان و مدیران سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع حضور داشتند امیر سرتیپ احمدآبادی طی سخنانی با اشاره به سابقه ۴۰ ساله این شرکت در ناوگان هوایی کشور، شرکت پنها را بزرگترین شرکت بالگردی در منطقه خاورمیانه با تنوع انواع بالگردها معرفی کرد.

در ادامه این بازدید یکی از کارشناسان و طراحان بالگرد از روند چگونگی ساخت انواع بالگرد از جمله مدل ۴۱۲،۲۱۴، ۲۱۲ دو موتوره و تکمیل ماکاپ برای حاضرین توضیحات کاملی ارائه کرد.

در پایان این هیئت از قسمت‌های طراحی و ساخت بالگردهای سنگین، خط اورهال بالگردهای سبک و همچنین دستاوردهای نهضت قطعه‌سازی شرکت پنها بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز