خبرگزاری کار ایران

نوبخت در نشست مشترک مجلس و دولت؛

برنامه ششم در موعد مقرر به مجلس تقدیم می‌شود / دو اصلاح در بودجه سال آینده

asdasd
کد خبر : ۲۱۱۷۴۱

بودجه سال آینده کل کشور با دو اصلاح همراه است، کلیه تبصره‌های تکراری از لایحه حذف شده است و همچنین در ارتباط با نوع و شیوه بودجه‌ریزی به روش عملیاتی مطابق با بندهای ۳۱ و ۳۲ سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری خدمت نمایندگان تقدیر خواهد شد.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور افزود: با توجه به اینکه سال آینده سال آخر اجرای برنامه پنجم توسعه است و براساس قانون برنامه و بودجه، برنامه ششم می‌بایست ۶ ماه قبل از اتمام برنامه پنجم به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، برنامه ششم با رویکرد اقتصاد مقاومتی و توازن منطقه‌ای در موعد مقرر به مجلس تقدیم خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر نوبخت در نشست مشترک مجلس و دولت گفت: خوشبختانه بخشنامه بودجه در شورای اقتصاد به تصویب رسیده و اکنون بودجه در مراحل تهیه و تنظیم است و انشالله مانند سال گذشته در موعد مقرر و مهلت قانونی به مجلس تقدیم خواهد شد.

معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ادامه داد: بودجه سال آینده کل کشور با دو اصلاح همراه است، کلیه تبصره‌های تکراری از لایحه حذف شده است و همچنین در ارتباط با نوع و شیوه بودجه‌ریزی به روش عملیاتی مطابق با بندهای ۳۱ و ۳۲ سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری خدمت نمایندگان تقدیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز