خبرگزاری کار ایران

سیدحسین هاشمی:

سالم‌سازی ادارات از اولویت‌های استانداری تهران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۶۷

در سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ تخریب با حکم قضایی صورت گرفت و نزدیک به چندصد هکتار زمین بیت‌المال که غصب شده بودند برگردانده شده که البته این مقدار کم است و باید به نحوی عمل کرد که این اعداد و ارقام بیشتر باشد و برای این مساله نیازمند انسجام بیشتر هستیم /

استاندار تهران تاکید کرد: سالم‌سازی مجموعه‌ها و ادارات از اولویت‌های استانداری تهران است تا بتوان رضایت مردم حاصل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسین هاشمی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید سازمان بازرسی استان تهران گفت: سیاستی که در استانداری تهران اتخاذ شده پیش‌بینی و پیشگیری از فساد است.

وی با بیان اینکه پیشگیری و نظارت به هیچ وجه مچ‌گیری محسوب نمی‌شود، اظهار داشت: ما باید در جهت سالم‌سازی ادارات حرکت کنیم. ما به هیچ عنوان با تخلف سازگاری نداریم و با قانون‌گریزان نیز شوخی نخواهیم داشت.

استاندار تهران ادامه داد: این مساله خود را در استانداری تهران نشان داده و ما پس از اینکه به دو، سه مدیر هشدارها و تذکرات لازم را دادیم و آنها به این هشدارها و تذکرات توجهی نکردند آنها را عوض کردیم.

هاشمی با بیان اینکه اجرای صحیح قانون از تاکیدات دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور است تصریح کرد: نباید معترض قانون‌مداری و قانون‌گرایی بود. روال دستگاه‌ها و ادارات باید بر این اساس باشد و ما هر چه شفاف‌تر و دقیق‌تر عمل کنیم این باعثافتخار کشور ماست.

وی با تشکر از همکاری قوه قضاییه و نهادهای امنیتی - انتظامی در مبارزه با ساخت و سازهای غیرقانونی و تصرفات اموال بیت‌المال خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۲ هزار و ۶۰۰ تخریب با حکم قضایی صورت گرفت و نزدیک به چندصد هکتار زمین بیت‌المال که غصب شده بودند برگردانده شده که البته این مقدار کم است و باید به نحوی عمل کرد که این اعداد و ارقام بیشتر باشد و برای این مساله نیازمند انسجام بیشتر هستیم تا این مساله به شکل جدی پیگیری شده و آرامش لازم مورد نظر مقام معظم رهبری شکل بگیرد.

استاندار تهران تاکید کرد: سالم‌سازی مجموعه‌ها و ادارات از اولویت‌های ماست تا بتوان رضایت مردم حاصل شود و در این راستا استانداری تهران با سازمان بازرسی کل کشور همکاری خوبی دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز