خبرگزاری کار ایران

در تماس‌های تلفنی؛

وزیر دفاع پیروزی بزرگ مقاومت را به رمضان عبدالله و خالد مشعل تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۹۹۶۵۵

این مقاومت و پیروزی بزرگ نوید بخش تحقق آرمان ملت فلسطین و همه مسلمانان جهان یعنی آزادی قدس شریف و پاک شدن سرزمین فلسطین از لوثوجود صهیونیست های اشغالگر و جنایت کار است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در تماس‌های تلفنی جداگانه با رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس با تبریک پیروزی بزرگ مقاومت بر رژیم غاصب صهیونیستی، گفت.


به گزارش ایلنا، سردارحسین دهقان، در تماس های تلفنی با رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: این پیروزی موجب عزت و افتخار برای جهان اسلام و همه کسانی است که در تحقق آن ایفای نقش کرده‌اند.

دهقان تاکید کرد؛ با همین عزم و اراده ای که در مقاومت ۵۱ روزه ظهور و بروز یافت، مردم غزه قادر خواهند بود ویرانی‌های ناشی از تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی را هر چه سریع تر بازسازی و ترمیم کنند.

وزیر دفاع در این گفت‌و‌گوی تلفنی تصریح کرد: این مقاومت و پیروزی بزرگ نوید بخش تحقق آرمان ملت فلسطین و همه مسلمانان جهان یعنی آزادی قدس شریف و پاک شدن سرزمین فلسطین از لوثوجود صهیونیست های اشغالگر و جنایت کار است.


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس نیز، در این گفت و گوی تلفنی با تشکر و قدردانی ویژه از کمک ها و حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران که نقش مهمی در پیروزی های مردم فلسطین داشت، بر تداوم این حمایت ها و تلاش برای تقویت هرچه بیشتر جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند و این پیروزی را متعلق به همه مسلمانان جهان دانستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز