خبرگزاری کار ایران

حاشیه های استقبال از رئیس جمهور در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۰۰۹

اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از رییس‌ جمهوری با در دست داشتن پرچم ایران، عکس دکتر روحانی به همراه مقام معظم رهبری، روبان‌های بنفش و پلاکاردهای دست‌نویس حاوی شعارهایی نظیر «صل علی محمد، یاور رهبر آمد»، «تدبیر لن امید کارونی»، «اردبیله خوش گلیب سوز»، «تدبیر + امید = ایرانی همیشه سربلند» از دکتر روحانی استقبال می‌کنند.

دکتر روحانی در صدر کاروان تدبیر و امید، ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه و پس از برگزاری مراسم رسمی استقبال در فرودگاه، راهی ورزشگاه تختی اردبیل شد تا در اجتماع بزرگ مردم این استان سخنرانی کند.

به گزارش ایلنا، در مسیر استقبال از سوی ستاد استقبال مردمی استان اردبیل، پلاکاردهایی که عکس دکتر روحانی همراه با مقام معظم رهبری در آن به تصویر کشیده شده است و حاوی شعارهایی نظیر «صل علی محمد، یاور رهبر آمد»، «تدبیر لن امید کارونی»، «اردبیله خوش گلیب سوز»، «تدبیر + امید = ایرانی همیشه سربلند»، است، نصب شده است.

در مسیر فرودگاه تا ورزشگاه تختی، حضور گسترده مردم به چشم می‌خورد؛ مردمی که از ساعت‌ها قبل برای دیدار با رییس جمهوری حضور یافته بودند.

تعدادی از روستائیان استان اردبیل، سوار بر ش‌تر و اسب به استقبال کاروان تدبیر و امید آمده و گروهی از مردم قدر‌شناس و شهیدپرور استان اردبیل بصورت زنجیره‌وار در حالی که عکس‌های شهدای استان را در دست دارند، از رییس دولت یازدهم استقبال می‌کنند.

دکتر روحانی که سفر وی به استان اردبیل از هفته‌ها پیش مطرح بود و بالغ بر دو هفته است، ستاد اجرایی آن مشغول برنامه‌ریزی و هماهنگی است، در حالی راهی این سفر شده که جلسه استیضاح دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری کابینه یازدهم در مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و رییس‌ جمهوری طی روزهای گذشته در فرصت‌های مختلف از جمله هیأت دولت حمایت خود را از این عضو کابینه اعلام کرده است.

گروهی از تاکسی‌داران اردبیلی که خودروهای خود را به صورت زنجیروار در مسیر استقبال از رییس‌ جمهوری پارک کرده و طول مسیر پارک این خودرو‌ها کیلومتری است، به این صورت همدلی و استقبال خود از رییس دولت یازدهم را نشان دادند.
ازدحام جمعیت در مسیر استقبال رییس‌ جمهوری به حدی بود که کاروان تدبیر و امید از میان جمعیت مشتاق به کندی می‌توانست عبور کند.

اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از رییس‌ جمهوری با در دست داشتن پرچم ایران، عکس دکتر روحانی به همراه مقام معظم رهبری، روبان‌های بنفش و پلاکاردهای دست‌نویس، از دکتر روحانی استقبال می‌کنند.
همچنین نامه‌های مردمی در مسیر حرکت کاروان تدبیر و امید دریافت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز