خبرگزاری کار ایران

در سالگرد پیروزی دکتر روحانی در انتخابات ۹۲؛

حامیان دولت تدبیر و امید در قم گردهم می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۶۰

فردا یکشنبه ۲۵ خردادماه و از ساعت ۱۸، همایشی تحت عنوان " همایش نسیم تدبیر و امید " در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در چهارراه شهدای این شهر، برگزار می شود.

ایلنا: در سالگرد پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۲، حامیان دولت تدبیر و امید در قم، در همایشی با عنوان " همایش نسیم تدبیر و امید " گردهم می آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، به مناسبت سالروز انتخاب گفتمان اعتدال و عقلانیت در کشور جمهوری اسلامی ایران و پیروزی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، فردا یکشنبه ۲۵ خردادماه و از ساعت ۱۸، همایشی تحت عنوان " همایش نسیم تدبیر و امید " با حضور شخصیت های سیاسی و اقشار مختلف مردم قم، در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم واقع در چهارراه شهدای این شهر، برگزار می شود.

در " همایش نسیم تدبیر و امید " که به همت دفتر همراهان دکتر روحانی در قم برگزار می شود، حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی و مشاوران فعلی دولت تدبیر و امید، به ایراد سخنرانی می پردازد.

خاطرنشان می شود که در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۴خردادماه سال ۱۳۹۲ از حوزه انتخابیه استان قم، دکتر حسن روحانی با کسب ۲۱۰ هزار رأی و با اختلاف آراء بسیار زیاد، نزدیک به دو برابر از رقبای خود، در صدر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز