خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

امنیت کامل در مرزهای عراق و ایران برقرار است

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۵۵۶

تصمیم‌ گیری‌ها برای تقسیمات کشوری تا نهایی نشدن لایحه جدید در مجلس متوقف و ممنوع است.

وزیر کشور با بیان اینکه امنیت کامل در مرزهای عراق و ایران برقرار است، گفت: گروه‌های افراطی و تکفیری در برخی نقاط عراق ایجاد ناامنی کرده‌اند، اما مرزهای ما به روی آنان بسته است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه نشست شورای اداری خراسان شمالی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: لایحه تقسیمات کشوری به زودی به هیئت دولت داده می‌شود.

وزیرکشور افزود: در صورت تصویب این لایحه در هیئت دولت، برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی می‌رود.

وی با اشاره به تغییر ضوابط ارتقای روستاها و شهرها در لایحه جدید تصریح کرد: تصمیم‌ گیری‌ها برای تقسیمات کشوری تا نهایی نشدن لایحه جدید در مجلس متوقف و ممنوع است.

وزیر کشور درباره برنامه‌ها و سیاست های ایران در مقابله به اقدامات تروریستی کشورهای همسایه گفت: گروه های افراطی و تکفیری در برخی نقاط عراق ایجاد ناامنی کرده اند اما مرزهای ما به روی آنان بسته است.

وی با بیان این‌که نیروهای نظامی، سپاه پاسداران و نیروهای اطلاعاتی در آمادگی و هوشیاری کامل به سر می‌برند، تاکید کرد: امنیت کامل در مرزهای عراق و ایران برقرار است و خشونت این گروه‌ها به هیچ وجه به ایران راه پیدا نمی‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز