خبرگزاری کار ایران

رحمانی فضلی:

مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) وحدت بخش است

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۸۲۳

مراسم چهاردهم خرداد چه از لحاظ میزان جمعیت حاضر در حرم و چه از نظر سخنانی که در این روز بیان می‌شود، حائز اهمیت فراوانی است.

وزیر کشور با اشاره به وحدت آفرین بودن مراسم سالگرد رحلت رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران گفت: روز چهاردهم خرداد همواره وحدت بخش و انسجام آفرین بوده است.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در آخرین جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) اظهار داشت: از رسانه‌های جمعی و صداوسیما می‌خواهیم با گزارش‌های خبری و پوشش مناسب مراسم سالگرد رحلت امام(ره)، این مراسم را نه به عنوان یک حادثه خبری بلکه به عنوان یک حادثه مهم جهانی با منشاء الهی و انقلابی معرفی کنند و بازتاب دهند.

نماینده ویژه رییس جمهور در ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) افزود: دشمنان همیشه سعی بر این داشته‌اند که این روزهای بزرگ کشورمان را در سکوت خبری بگذرانند؛ وظیفه رسانه‌های جمعی است که در چند روز آینده با پوشش مناسب این مراسم، عظمت این روز بزرگ را به رخ جهانیان بکشند.

رحمانی فضلی با اشاره به اهمیت مراسم بزرگداشت امام خمینی(س) از لحاظ سیاسی تاکید کرد: مراسم چهاردهم خرداد چه از لحاظ میزان جمعیت حاضر در حرم و چه از نظر سخنانی که در این روز بیان می‌شود، حائز اهمیت فراوانی است.

وی خاطر نشان کرد: همه این روز را رصد می‌کنند و بر اساس سخنان مطرح شده در این روز برنامه‌ریزی خواهند کرد.

وزیر کشور ادامه داد: امام خمینی(ره) حرکت در مسیر روشن بندگی و اخلاص را برای همه مردم جهان بویژه مسلمانان رقم زد.

رحمانی فضلی دوران رژیم ستمشاهی را تاسف بار خواند و اظهار داشت: امام خمینی در آن شب‌های ظلمانی مثل نوری در آسمان این سرزمین درخشید و به تبع آن نور افق‌های روشنی برای مردم ما باز شد.

وی ادامه داد: به برکت امام مردم ایران در گلستان ایران ابراهیم‌وار زندگی می‌کنند و این را همگی مدیون امام هستیم.

وزیر کشور تاکید کرد: مراسمی که برگزار خواهد شد به امید خدا هیچ مشکل امنیتی نخواهد داشت؛ خدمتگزاری به این مردم و در این مسیر حتما به منزله عبادت است.

وی روز ارتحال حضرت امام را از لحاظ فرهنگی دارای اهمیت فراوان دانست و گفت: ارزش فرهنگی این روز بدین دلیل است که مردم در چنین روزی با ارزش‌های انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

نماینده ویژه رئیس جمهور در ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم قدردانی و تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز