خبرگزاری کار ایران

امین‌زاده:

قراردادهای جدید نفتی در دولت بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۸۱

در صورتی که مدیران صنعت نفت از آموزش‌های لازم و سطح بالا در زمینه‌های مختلف بهره‌مند باشند، صنعت نفت از هرگونه آسیبی مصون می‌ماند و خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: قراردادهای جدید نفتی به زودی به دولت ارسال و پس از بررسی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

به گزارش ایلنا، الهام امین زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور در جریان بازدید از نوزدهمین نمایشگاه صنعت نفت، در نشست توسعه صنعت نفت ایران با محوریت پژوهش، فناوری و نوآوری، بر برداشت صیانتی از میدان‌های مشترک تاکید کرد و گفت: متاسفانه در حال حاضر برداشت از میادین مشترک منصفانه نیست.

وی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها در حوزه میدان‌های مشترک، از بحث" یک کاسه‌ سازی " استفاده می‌شود، افزود: باید توسعه میادین مشترک به کشور سومی سپرده شود تا آنها منابع را بطور مساوی بین دو کشور تقسیم کنند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور به بحثقراردادهای نفتی اشاره کرد و گفت: قراردادها باید برای شرکت‌های خارجی جذابیت داشته باشد و در عین حال حقوق انرژی ایران را حفظ کند.

امین زاده با بیان اینکه قراردادهای جدید به زودی به دولت ارسال می‌شود، افزود: پس از بررسی قراردادهای جدید در دولت، این قرارداد برای اجرا ابلاغ می‌شود.

وی از اعلام آمادگی حوزه حقوقی رئیس جمهوری برای کمک به حوزه‌های نفت و اقتصاد خبر داد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: در صورتی که مدیران صنعت نفت از آموزش‌های لازم و سطح بالا در زمینه‌های مختلف بهره‌مند باشند، صنعت نفت از هرگونه آسیبی مصون می‌ماند و خدشه‌ای به آن وارد نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز