خبرگزاری کار ایران

وزیر راه و شهرسازی:

خطاها مانع از ارج‌گذاری به پیشینیان نشود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۷۰

دهه فجر یادآور رویدادی است که حاکمیت ملی برپایه فرهنگی اسلامی ایرانی استقلال و آزادی و حاکمیتی که متعهد به حقوق ملت بود، حفظ کرامت و هویت ایرانیان را برای افزایش رفاه شهروندان در یک محیط رقابت بین‌المللی فراهم آورد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما براین باور نیستیم که نسل‌های اول و دوم انقلاب عاری از خطا هستند؛ مهم آن است این خطا‌ها مانع از ارج گذاری تغییرات بنیادینی که این نسل‌ها را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده، نشود.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی روز شنبه همزمان با آغاز جشن‌های دهه‌فجر انقلاب اسلامی که در پایانه شماره یک فرودگاه مهرآباد برگزار شد، گفت: وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز پس از ۳۵ سال در سالروز یک رویداد تاریخی که حق شهروندی و حاکمیت ملی را برای مردم این سرزمین به رسمیت شناخت، گردهم آمده‌ایم.

افزود: در این روز جمهوری اسلامی ایران در کنار دو پایه غیرقابل جایگزین با یکدیگر که‌‌ همان استقلال و آزادی است را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

وی گفت: بدون شک بازگشت رهبر کبیر انقلاب اسلامی به ایران در ۱۲ بهمن۵۷ پایان یک دوره تاریخی و آغاز دوران جدیدی از تاریخ ایران اسلامی بود.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: دهه فجر یادآور غلبه خون بر شمشیر و حق بر تباهی و موفقیت اراده ملی در تغییر سرنوشت یک ملت بود هرچند که قدرت‌های خارجی در مقابل آن ایستادند.

آخوندی افزود: دهه فجر همچنین یادآور رویدادی است که حاکمیت ملی برپایه فرهنگی اسلامی ایرانی استقلال و آزادی و حاکمیتی که متعهد به حقوق ملت بود، حفظ کرامت و هویت ایرانیان را برای افزایش رفاه شهروندان در یک محیط رقابت بین‌المللی فراهم آورد.

وی گفت: امروز از نسل اول انقلاب دعوت کردیم تا تجربه خود را با نسل جدید در میان بگذارد و ضرورت پیوند بین نسلی را یادآور شدیم.

آخوندی ادامه داد: نسل اول انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) ضرورت این تغییر را دریافت و گام اول را برداشت اینک در این روز گردهم آمده‌ایم تا پیام امام راحل را به جوانان یادآوری کنیم.

وی گفت: بدون تردید ملتی می‌تواند در این مسیر موفق شود که قدر پیشینیان را بداند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: ما براین باور نیستیم که نسل‌های اول و دوم انقلاب عاری از خطا هستند؛ مهم آن است این خطا‌ها مانع از ارج گذاری تغییرات بنیادینی که این نسل‌ها را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده، نشود.

آخوندی اضافه کرد: ما مطمئن هستیم که ملت ایران با تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری راه پیشرفت را خواهد پیمود و در این راه بر همه سختی‌های موجود فائق خواهد آمد تا موجبات سرافرازی این ملت عزیز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز