خبرگزاری کار ایران

یونسی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

تاثیر مشارکت مردم در مدیریت سیستان برای پیشگیری از اقدامات تروریستی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۵۷

بیش از هر چیزی باید اقلیت‌های مذهبی مخصوصا اهل سنت را در تصمیم‌گیری‌های محلی و بومی مشارکت بیشتری دهیم و از طرف دیگر نهادهای امنیتی نیز باید در راستای مبارزه با این گروه‌های ترورسیتی، همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در ارتباط با حوادثاخیر در سیستان و بلوچستان از جمله حادثه ترور دادستان زابل، گفت: سلطه اطلاعاتی نسبت به گروه‌های تروریستی و مشارکت مردم در مدیریت آن منطقه می‌تواند از رخ دادن چنین اقدامات تروریستی پیشگیری کند.
به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین یونسی در حاشیه مراسم تشییع پیکر حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران با تسلیت به خانواده دادستان ترور شده در زابل، اظهار کرد: ایشان با پذیرش مسوولیت در این منطقه کار شجاعانه‌ای انجام داده بودند.
وی با بیان اینکه اصل این ماجرا در ادامه عملیات ترورهای گروه‌های تندروی سلفی است که عمدتا به القاعده وصل هستند و غیرمستقیم از سوی دشمنان جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌شوند، گفت: برای پیشگیری از چنین حوادثی باید کار مهم و اساسی انجام شود.
یونسی بیان کرد: بیش از هر چیزی باید اقلیت‌های مذهبی مخصوصا اهل سنت را در تصمیم‌گیری‌های محلی و بومی مشارکت بیشتری دهیم و از طرف دیگر نهادهای امنیتی نیز باید در راستای مبارزه با این گروه‌های ترورسیتی، همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند، متحد شوند و با هماهنگی کامل با ریشه تروریسم مقابله کنند.
وی با بیان اینکه دستگاه‌ها و سازمان‌های امنیتی کشور پیش از این توانسته‌اند با اقدامات بزرگ‌تر و توطئه‌های بزرگ‌تر از این مقابله کنند و آن را کشف و خنثی کنند، افزود: لازم است در راستای مبارزه با این گروه‌های تروریستی نهادهای امنیتی با هماهنگی کامل با یکدیگر عمل کنند و عاملین این اقدامات تروریستی را به مجازات برسانند.
دستیار ویژه رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در مورد برنامه‌هایش در ارتباط با اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، گفت: برنامه‌هایم را در ارتباط با این امور آماده کردم و خدمت رییس‌جمهور ارائه دادم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز