خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی رئیس‌جمهور:

۵۰ شکایت دولت دهم از رسانه‌ها، نمایندگان و فعالان سیاسی پس گرفته شد

کد خبر : ۱۱۰۹۵۳

در دولت قبل، پرونده‌هایی در مراجع قضایی مطرح شده بود که معاونت حقوقی ریاست جمهوری نامه‌ای خطاب به روحانی رئیس‌جمهور تنظیم و فهرست ۵۰ شکایت مطروحه در مراجع قضایی از سوی دولت قبل را اعلام کرد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور از باز پس‌گیری ۵۰ شکایت دولت دهم از رسانه‌ها و فعالان سیاسی خبر داد.

به گزارش ایلنا، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گویی از پس‌گیری ۵۰ شکایت دولت دهم از رسانه‌ها و فعالان سیاسی خبر داد و گفت: شکایت‌ها شامل شکایت دولت دهم علیه برخی اصحاب جراید، سایت‌ها و خبرگزاری‌ها، مطبوعات(روزنامه‌ها و نشریات)، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فعالان سیاسی و رسانه‌ای بود که پس گرفته شد.

وی افزود: در دولت قبل، پرونده‌هایی در مراجع قضایی مطرح شده بود که معاونت حقوقی ریاست جمهوری نامه‌ای خطاب به روحانی رئیس‌جمهور تنظیم و فهرست ۵۰ شکایت مطروحه در مراجع قضایی از سوی دولت قبل را اعلام کرد.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور با یادآوری تاکید رییس جمهوری بر نقدپذیری اظهار داشت: رییس جمهوری برای بازپس‌گیری این شکایات موافقت کردند و دستور دادند چنانچه حقوقی از بیت‌المال تضییع نشده و حقوق دولت از طرف آن افرادی که پرونده‌شان مطرح بود، نقض نشده باشد و نیز عموماً مربوط به اظهارنظرهای انتقادی از عملکرد مسئولان دولت قبل باشد، گذشت شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز