خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران:

امیدواریم در عید غدیرخم نسیم رأفت اسلامی باز هم وزیدن بگیرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۲۹

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سؤال که وضعیت پرونده میرحسین موسوی و مهدی کروبی به کجا خواهد رسید؟ گفت: من کلیت ماجرا را برای شما بیان کردم. همه مسائل را یک دفعه نمی‌توان گفت / امیدوار هستیم که در عید غدیر شاهد عیدی دیگری برای مردم باشیم و زندانیان بیشتری مشمول عفو و رحمت قرار بگیرند.

وزیر اطلاعات اظهار امیدواری کرد که در عید غدیرخم باز هم نسیم رأفت اسلامی وزیدن بگیرد و شامل حال گروه دیگر از زندانیان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید محمود علوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره آزادی زندانیان براساس عفو و رحمت اسلامی گفت: این نخستین باری نیست که نسیم رحمت و رأفت از جانب رهبر انقلاب وزیدن گرفته و جمعی از زندانیان را مشمول عفو و بخشودگی قرار داده است. در آینده هم امیدواریم این نسیم وزیدن بگیرد.

وی ادامه داد: امیدوار هستیم که در عید غدیر شاهد عیدی دیگری برای مردم باشیم.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که این آزادی‌ها بنا به درخواست کدام دستگاه انجام می‌شود و اصلا باید به درخواست کسی باشد که رهبری با آن موافقت کنند، گفت: نظام اسلامی علاقمند نیست که کسی در زندان باشد همانطور که علاقمند نیست کسی در بیمارستان باشد. از طرفی دیگر ما علاقه داریم مردم و افراد جامعه در چارچوب هنجارهای موجود به خوبی زندگی کنندو نیازی نباشد که کسی به زندان بروند.

علوی افزود: امیدواریم در عید غدیر شاهد این باشیم که زندانیان بیشتری مشمول عفو و رحمت قرار بگیرند.

وزیر اطلاعات گفت: طبیعت نظام علاقه‌مند است که مردم در یک فضای آزاد مشغول کار وزندگی باشند و بتواند از فضای رأفت و رحمت نظام همگی برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه ارکان نظام به ویژه مقام معظم رهبری که حکم پدر جامعه را دارند علاقمندند تا چنین فضایی استمرار پیدا کند و نگاه امیدوارانه مردم به آینده پررنگ‌تر و پایدارتر شود، گفت: طبیعی است که در جهت پایداری این نگاه روشن‌بینانه و امیدوارانه به آینده شاهد اینگونه برنامه‌ها و آزادی جمع بیشتری از زندانیان قطعا خواهیم بود.

وزیر اطلاعات در پاسخ به این سوال که آقای روحانی در این باره درخواستی به رهبری مطرح کرده است، گفت: من کلیت را عرض کردم طبیعی است در جزییات هر چیزی می‌تواند ممکن باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که در این میان وضعیت پرونده میرحسین موسوی و مهدی کروبی به کجا خواهد رسید؟ گفت: من کلیت ماجرا را برای شما بیان کردم. همه مسائل را یک دفعه نمی‌توان گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز