خبرگزاری کار ایران

رییس شورای فرهنگی ریاست جمهوری:

امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم

کد خبر : ۱۰۶۷۳۷

ملت شریف ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایثار، فداکاری، بسیج عمومی و با شجاعت اجازه ندادند کشور تجزیه شده و دشمن به هدف خود برسد.

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس صبح امروز(یکشنبه) در ساختمان معاونت اجرایی ریاست جمهوری با حضور رئیس‌شورای فرهنگی ریاست جمهوری، معاون کل سرپرست نهاد و معاون پشتیبانی و تحول اداری ریاست جمهوری افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه دفاع مقدس صبح امروز(یکشنبه) در ساختمان معاونت اجرایی ریاست جمهوری با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکرمی رییس شورای فرهنگی ریاست جمهوری، بانک معاون کل سرپرست نهاد و معظم زاده معاون پشتیبانی و تحول اداری ریاست جمهوری افتتاح شد.

اکرمی رییس شورای فرهنگی ریاست جمهوری در این مراسم ضمن یاد و گرامی داشت شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: ملت شریف ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس با ایثار، فداکاری، بسیج عمومی و با شجاعت اجازه ندادند کشور تجزیه شده و دشمن به هدف خود برسد.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری ضمن تقدیر از کار شایسته شهرداری تهران به دلیل نصب عکس شهدا بر روی دیوارهای شهر گفت: استان تهران ۳۶ هزار شهید را در راه اسلام فدا کرده و ما امنیت امروز را مدیون شهدا هستیم.

وی تاکید کرد: باید با همت و اراده و ارج نهادن به هفته دفاع مقدس و مقام شامخ شهدای عزیز مشکلات کشور را برطرف کنیم.

نمایشگاه دفاع مقدس در نهاد ریاست جمهوری شامل ۹ غرفه از جمله غرفه زن و دفاع مقدس، غرفه دانشگاه افسری امام علی(ع) و دفاع مقدس، غرفه موسسه فرهنگی سماء و دفاع مقدس، غرفه روایت فتح و دفاع مقدس، غرفه بسیج دانشجویی و دفاع مقدس، غرفه سازمان نشر آثار مقدس سپاه، غرفه هلال احمر و دفاع مقدس، غرفه خوشنویسی و خطاطی، غرفه موسسه فرهنگی و آسمانه دفاع مقدس می باشد که با ارائه کتاب، لوح فشرده و پوستر با موضوع دفاع مقدس در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز