خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۷۸۱

دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تاریخ ثبت‌نام جهت شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری را از امروز چهارشنبه 16 آذرماه جاری اعلام کرد. 

به گزارش ایلنا، آزمون جامع دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت گردشگری هر ساله توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو نوبت به صورت سراسری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

نوبت دوم این آزمون در سال جاری، روز جمعه مورخ ۱۶/۱۰/۱۴۰۱ در هفت عنوان دوره و در دو نوبت، به طور همزمان و در ساعات تعیین شده در استان‌های دارای متقاضی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته دوره‌های مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی، راهنمایان طبیعت‌گردی و نیز دوره راهنمایان زمین‌گردشگری در نوبت اول و دوره‌های مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری  و نیز دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری در نوبت دوم برگزار می‌شود. 

ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در این آزمون از امروز، چهارشنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۴۰۱ لغایت جمعه مورخ ۲۵/۰۹/۱۴۰۱ از طریق سامانه مربوطه به آدرس edutourism.mcth.ir امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند نسبت به انجام کلیه فرایندهای مربوط به آزمون از طریق این سامانه اقدام کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز