خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان خبر داد:

ثبت‌نام آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی از ۱۳ مردادماه/افزودن ۱۹۸ نفر به کادر درمان خوزستان

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۶۷۵

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان، ضمن اعلام آزمون استخدامی این سازمان، از نحوه برگزاری و رشته های تحصیلی مورد نیاز به متقاضیان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی خوزستان، صادق جلیلی با اعلام این خبر، اظهار داشت: این آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور، در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: ثبت‌نام در این آزمون  به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org از روز دوشنبه  ۱۳ مردادماه  آغاز و روز پنجشنبه  ۲۳ مردادماه به پایان خواهد رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان، با اشاره به عدم تمدید زمان ثبت‌نام تأکید کرد: متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون، به‌ویژه در نظر گرفتن شرایط سنی، مدرک تحصیلی مرتبط، و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز تنها در زمان تعیین شده، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

جلیلی عنوان کرد: از طریق این آزمون، جذب 198 نفر را تنها در رشته های شغلی، پرستار، ماما، بهیار، بهدار، دارویار ( متصدی خدمات دارویی )، کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس تجهیزات پزشکی و متصدی پذیرش در دستور کار خواهیم داشت.

وی یادآوری کرد: پس از انجام این آزمون و مراحل گزینش و مصاحبه، نفرات برگزیده در بیمارستان ها و مراکز درمانی تابعه به‌کارگیری خواهند شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان، خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت سازمان تأمین اجتماعی به آدرس www.tamin .ir  و یا سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز