خبرگزاری کار ایران

به میزبانیِ شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس؛

مجمع روابط عمومی های‌ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد/تایید تقویم فرهنگی سال ۹۹ صنایع پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۹۴۴۰۰۰

در هفتاد و ششمین مجمع روابط عمومی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تقویم فرهنگی سال ۹۹ صنایع پتروشیمی بررسی و تائید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان به نقل از روابط عمومی شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس، مجمع روابط عمومی های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، هفتاد و ششمین نشست خود را به منظور ارائه گزارش عملکرد تقویم فرهنگی سال 98 و بررسی تقویم فرهنگی پیشنهادی سال 99 را برگزار کرد.

این جلسه با حضور تعدادی از رؤسای روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه و با همراهی مشاور مطالعات اجتماعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و رئیس امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی و همچنین با شرکت برخی از نمایندگان حوزه منابع انسانی، فرهنگی و ورزشی، در شرکت فجر انرژی خلیج‌فارس برگزار شد.

در ابتدای جلسه، ضمن گزارش عملکرد تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی منطقه در سال 98 و همچنین بررسی تقویم فرهنگی پیشنهادی سال جاری، یکسری گزارش هم از تحقیق های صورت گرفته در خصوص نیازسنجی و اثر بخشی این تقویم فرهنگی، به سَمع و نظر حاضرین رسید که نتایج آن برای بهبود بازخورد برنامه های فرهنگی منطقه، در تقویم فرهنگی سال 99 اعمال خواهد شد.

در بخش دوم این نشست، تقویم فرهنگی سال 98 توسط اعضای مجمع مورد ارزیابی قرار گرفت و ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف آن، تقویم فرهنگی سال 99 تدوین شد که در نهایت چیدمان برنامه های متنوع موجب رضایت و موافقت اعضاء قرار گرفت و جهت تصویب، به شورای راهبردی مدیران عامل ارسال خواهد شد.

اما این نشست 4 ساعته پایان کار مجمع روابط عمومی ها منطقه ویژه اقتصادی نبود، چراکه مقرر شد اعضا مجمع، در صورت داشتن انتقاد و پیشنهاد‌های جدید، نظرات خود را در طی روزهای آینده به امور فرهنگی شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی، ارسال کنند.

در توضیح این طرح گفتنی است که تقویم فرهنگی صنایع پتروشیمی، از سال 86 باهدف ایجاد هماهنگی و همکاری در مدیریت جامع امور فرهنگی شرکت های پتروشیمی منطقه ویژه، کلید خورد و طرح های فرهنگی با رعایت سلسه‌مراتب، در ابتدا در مجمع روابط عمومی ها، طرح و بررسی شود و بعد از موافقت اعضا، طرح پیشنهادی به منظور تصویب روی میز مدیران عامل شرکت های منطقه قرار گیرد و توسط شرکت عملیات غیر صنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی هم، محقق و اجرایی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز