خبرگزاری کار ایران

از سوی پتروشیمی امیرکبیر صورت گرفت؛

اهداء ۷ هزار ماسک و دستکش به کادر درمان بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرک بعثت

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۱۶

در راستای مبارزه با بیماری کروناویروس، ۲ هزار عدد ماسک N95 و۵ هزار جفت دستکش لاتکس به کادر درمان بیمارستان صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر توسط پتروشیمی امیرکبیر اهداء شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی امیرکبیر، در راستای ایفای تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازها و ملزومات پزشکی بخش درمان شهرستان بندر ماهشهر، تعداد ۲ هزار عدد ماسک N95 و ۵ هزار جفت دستکش لاتکس در اختیار کادر درمان بیمارستان صنایع پتروشیمی قرار گرفت.

پیشتر نیز این شرکت با اقدامات جهادی مختلف در راستای مبارزه با بیماری کووید 19، ازجمله تحویل چند نوبت ماسک و دستکش به کادر درمان و دیگر بخش‌ها، گان و محلول ضدعفونی‌کننده، ضدعفونی اماکن مختلف، اقدامات مطلوبی را انجام داده است.

قابل‌ذکر است شرکت پتروشیمی امیرکبیر با هماهنگی ستاد کرونا در سطح شهرستان کماکان به اقدامات خود ازجمله ضدعفونی مدارس و حوزه‌های امتحانی، اماکن مختلف بنابه صلاحدید، به توزیع ماسک و محلول‌های ضدعفونی می‌پردازد و خود را متعهد می‌داند که تا پایان مبارزه با این ویروس در کنار سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا و مردم عزیز منطقه باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز