خبرگزاری کار ایران

تقدیر پدافند غیرعامل کشور از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۳۸

سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برای توجه به مقابله با حوادث شیمیایی، مورد تقدیر پدافند غیر عامل کشور قرار گرفت. 

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، هشتم تیرماه، سالروز بمباران شیمیایی و روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی مناسبت برگزاری همایش ملی پدافند شیمیایی بود.

در این همایش که در دانشگاه بقیه الله تهران برگزار شد، ضمن اذعان بر اهمیت صنعت پتروشیمی در ارزآوری برای کشور، بر لزوم تدوین طرح‌های پاسخ در شرایط اضطراری تاکید شد.

مهرزاد غیبی، رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز در این همایش به جهت اقدامات ارزشمند در طرح توانمندسازی منطقه در مواجهه با شرایط اضطراری و تلاش در ایجاد آمادگی و مقابله با حوادث شیمیایی در‌ این منطقه، مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیری از سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور دریافت کرد.

منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی سال‌هاست در راستای ترویج فرهنگ و هویت بخشی به جایگاه پدافند غیرعامل در سطح منطقه، از طریق پیاده سازی طرح توانمندسازی منطقه، سامانه ی فرماندهی حادثه را استقرار داده و همچنین علاوه بر نظارت بر اقدامات طرح های پدافندی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه، از طریق برگزاری رزمایش های سراسری، در حفظ آمادگی عملیاتی شرکتها تلاش نموده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز