خبرگزاری کار ایران

تقدیر‌ امام‌ جمعه شهر چمران از خدمات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۱۱

امام جمعه شهر چمران شهرستان بندر ماهشهر با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی دیدار‌ و از تلاش‌های این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، صبح امروز امام جمعه شهرچمران در دفتر مدیرعامل این سازمان حضور یافته و جلسه‌ای را با سید امید شهیدی نیا برگزار کرد.

در این نشست که در آن مشکلات شهر چمران مطرح شد، راهکارهای مختلف برای همکاری و هماهنگی صنعت در راستای ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی مورد بحث و تبادل نظر قرار‌ گرفت.

سید امید شهیدی نیا، در این نشست، گزارشی از تصمیمات گرفته شده صنعت پتروشیمی در راستای بهبود کیفی طرح‌های عمرانی و امکانات و پروژه‌های مطالعاتی برای مردم شهرستان را ارائه نمود.

در این دیدار، رئیس اداره آموزش و پرورش بندر ماهشهر، ضمن تقدیر زحمات و تلاش‌های شرکت‌های منطقه به‌ویژه شرکت‌های پتروشیمی عضو شورای راهبردی برای رفع مشکلات و توسعه فضای آموزشی شهرستان بندر ماهشهر، به طرح سایر مشکلات موجود این حوزه پرداخت که در همین ارتباط مقرر شد اداره آموزش و پرورش نسبت به نیاز سنجی و ارائه برنامه مطالعاتی توسعه فضای آموزشی و همچنین نوسازی بخشی از مدارس فرسوده شهر چمران اقدام تا از طریق شورای راهبردی نسبت به بررسی آن اقدام گردد.

 در‌ پایان این جلسه، امام جمعه شهر چمران با اهدای لوح تقدیری که به امضای نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت‌الاسلام موسوی فرد، امام جمعه شهر چمران و فرماندار شهرستان بندر ماهشهر رسیده بود، از خدمات سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تقدیر کرد.

رفع مشکلات بیمارستان شهرک بعثت و همکاری در ساماندهی و پذیرش بیماران موضوعات مورد تأیید و قدردانی در این نشست بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز