خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان:

امیدواریم از پتانسیل و توان نمایندگان مجلس برای توسعه و آبادانی خوزستان بهره ببریم / خوزستان یک استان ملی است

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۲۴۰

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم رابطه خوب و مناسبی بین ما و نمایندگان مجلس برقرار شود تا بتوانیم از توان و پتانسیل آنها برای پیشبرد توسعه و آبادانی استان عزیز و مقاوم خوزستان بهره ببریم و خارج از مسائل منطقه ای برای خوزستان که یک استان ملی بوده و شرایط آن بر کل کشور اثرگذار است بتوانیم با نگاه ملی کمک و حمایت کنیم.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، نشست استاندار خوزستان و مدیران استانی با جمعی از نمایندگان مجلس که به دعوت نمایندگان استان به خوزستان سفر داشتند روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه در محل استانداری برگزار شد.

غلامرضا شریعتی در پایان این نشست توضیح داد: امروز نمایندگان مجلس بازدیدهایی از مناطق مختلف روستایی، شهری و تأسیسات نفتی در اهواز داشتند و مسائل مختلف را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این جلسه از نظرات آن‌ها بهره بردیم و در جریان برخی مسائل قرار گرفتند و برخی از برداشت‌هایی را که داشتند عنوان کردند و ما نیز توضیحات لازم را ارائه دادیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جلسه خوبی بود و نظر نمایندگان این بود که به استان خوزستان کمک و حمایت کنند و ما هم استقبال کردیم و امیدواریم رابطه خوب و مناسبی بین ما و نمایندگان مجلس برقرار شود تا بتوانیم از توان و پتانسیل آن‌ها برای پیشبرد توسعه و آبادانی استان عزیز و مقاوم خوزستان بهره ببریم و خارج از مسائل منطقه‌ای برای خوزستان که یک استان ملی بوده و شرایط آن بر کل کشور اثرگذار است بتوانیم با نگاه ملی کمک و حمایت کنیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: هرچه نبض خوزستان بهتر بزند نبض اقتصاد و توسعه کشور بهتر خواهد زد و یک رابطه دو سویه است که همه ما خواستار آن هستیم.

شریعتی یادآور شد: خوزستان دین خود را به انقلاب و نظام و کشور به فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری ادا کرده است و انشاالله کشور هم در عین اینکه تا امروز در حد توان و بضاعت خود حق خوزستان را ادا کرده با کمک نمایندگان عزیز بهتر و بیشتر از آن ادا نماید و حال و روز خوزستان بهتر از شرایط فعلی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز