خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان خبر داد:

پروژه آبرسانی شهرستان لالی به پایان می رسد

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۷۲

استاندار خوزستان از پایان پروژه آبرسانی شهرستان لالی با توجه به پیگیری های درحال انجام خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه بررسی مشکلات آب شهرستان لالی اظهار کرد: اجرای پروژه آبرسانی به شهرستان لالی از دو سال گذشته آغاز شد. در این پروژه که با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی همراه است تاکنون ۹.۵ کیلومتر لوله گذاری شده و ۲.۵ کلیومتر دیگر نیز آماده لوله گذاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون حفاری ۳ حلقه چاه به پایان رسیده، با تأکید بر حفاری هرچه زودتر چهارمین حلقه چاه، گفت: این پروژه به ۸ کیلومتر خط لوله و دیگر تجهیزات نیاز دارد که با مشکلات اعتباری مواجه بوده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: امسال برای اجرای این پروژه اعتبار لازم درنظر گرفته شده است اما نیازمند اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه بودجه کشور هستیم.

شریعتی ادامه داد: علاوه بر پیگیری های سازمان آب و برق خوزستان برای اخذ این مجوز، در سفر هفته آینده خود به تهران، این موضوع را نیز مورد پیگیری قرار خواهم داد چرا که مردم به دلیل کم آبی دچار مشکل شده اند.

وی تصریح کرد: اگر مجوز لازم اخد شود، با تخصیص اعتبارات منطقه ای، پروژه به پایان می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز