خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

بیش از 300 اثر به جشنواره ملی شعر و داستان "ذکر" رسیده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۸۹۴

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بیش از 300 اثر به جشنواره ملی مجازی شعر و داستان "ذکر" رسیده است.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، محمد جوروند با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از انتشار فراخوان جشنواره به صورت مجازی، بیش از 300 اثر از 25 استان سراسر کشور از 130 شاعر و نویسنده در دو بخش شعر و داستان به دبیرخانه جشنواره ملی ذکر رسید.

وی بیان نمود: جشنواره ملی ذکر به همت شورای اقامه نماز وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر، با هدف ترویج بیش از پیش فریضه نماز و توجه به ادبیات آیینی و دینی در رشته‌های شعر و داستان کوتاه(حداکثر ۱۵۰۰ کلمه) برگزار شده است.

جوروند با اشاره به پایان مهلت ارسال اثر به جشنواره ادامه داد: مهلت ارسال اثر تا 31 اردیبهشت بود که داوری آثار پس از آن آغاز شد و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره متعاقباً اعلام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان استقبال از جشنواره را در کمتر از یک ماه چشمگیر عنوان کرد و گفت: اختتامیه جشنواره یا به صورت زنده از صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس zekr.99 پخش می شود و یا در قالب یک کلیپ ضبط شده در صفحه جشنواره قرار داده می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان و شرکت کنندگان تمام اطلاعات و اخبار مربوط به جشنواره را از این پس می توانند در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس zekr.99 مشاهده کنند.

جوروند یادآور شد: رویدادهای بی شماری در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی، قرآنی و دینی در ایام شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی با هدف حمایت از پویش های هنر در خانه و در خانه بمانیم برگزار شده و یا در حال برگزاری می باشد و سعی ما بر این استوار است تا چراغ فرهنگ و هنر و ادب در این شرایط به خاطر مردم هم چنان روشن باقی بماند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز