خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید سعید فطر و به ریاست فرماندار؛

جلسه هم اندیشی دولت و مردم در رامشیر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۶۶۰

این جلسه به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مسئولین، بزرگان و معتمدین بخش مرکزی و مشراگه درسالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامشیر برگزارشد.

به‌ گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، صبح امروز ۳ خردادماه، جلسه هم اندیشی دولت و مردم با محوریت عید سعید فطر به ریاست سیدمجیدحسینی نژاد فرماندار رامشیر و با حضور حجت الاسلام معرف امام جمعه شهرستان، اعضاء شورای تامین شهرستان،‌ معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشداران، جمعی از بزرگان و معتمدین بخش مرکزی و مشراگه، درسالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

فرماندار رامشیر در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر، هدف از برگزاری جلسه را هم اندیشی با بزرگان و معتمدین در راستای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا در ایام عید فطر عنوان کرد و اظهار کرد: با توجه به بافت عشایری منطقه و افزایش دید و بازدیدها در روز عید فطر این خطر وجود دارد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان افزایش یابد لذا انتظار داریم عزیزانی که در جلسه حضور یافتند به عنوان سفیر سلامت، از شکل گیری دید و بازدیدها در بین بستگان و طایفه خود جلوگیری کنند و به تبریک عید از طریق فضای مجازی اکتفا کنند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مجموعه ی کادر بهداشت و درمان شهرستان، گزارشی از اقدامات قرارگاه مقابله با کرونای شهرستان ارائه نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز