خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان:

با بداخلاقی‌ها در فضای مجازی باید برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۲۵۶

رئیس‌کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان با بیان اینکه از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم، گفت: از دادستان آبادان تقاضا داریم با افرادی که در فضای مجازی به عنوان مطالبه‌گر به مسئولان تهمت می‌زنند و به جای انتقاد سازنده به تخریب افراد دامن می‌زنند برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، خلیل جنامی ضمن تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، اظهار کرد: متاسفانه ابتدای شورای پنجم پیمانکار به بهانه بهسازی، ۲۴ خیابانی که در دوره چهارم شورا در فاز ۲ امیرآباد آسفالت شده بود را خراب کرده و تاکنون بدون آسفالت مانده، شهروندان به شورای شهر و سازمان منطقه آزاد شکایت کردند، ولی راه به جایی نبردند. بنده در جلسه استیضاح اسفند ۹۷ در حضور اصحاب رسانه و شهروندان فریاد زدم که ظلم شده ولی گوش کسی بدهکار نبود.

وی افزود: خیابان‌های فرعی سی متری«Cemetery» ذوالفقاری نیز داستانی مشابه فاز ۲ امیرآباد داشته‌اند؛ اینکه پیمانکارانی خاک بازی کنند و پول بیت‌المال را بگیرند، کار را ماده ۴۸ کنند به آسفالت که اصل کار است که برسد بی‌خیال مردم شوند، در واقع مردم را به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان بدبین کرده‌اند که بایستی با پیمانکاران خاطی برخورد شود و در لیست سیاه قرار بگیرند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: اکنون که پروژه آسفالت خیابان سی متری«Cemetery» ذوالفقاری آغاز شده از پیمانکار مربوطه که برنده مناقصه شده انتظار داریم فاصله‌های معینی را آسفالت کند و سپس بخش بعدی را آغاز کند تا مردم دچار مشکل نشوند.

۲۵ نقطه در حد کلنگ‌زنی باقیمانده

جنامی عنوان کرد: انتظار داریم رسیدگی ویژه به مناطق کم‌برخورداری مانند سلیچ شرقی و غربی، فیه، شطیط و سده نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: در شورای چهارم ۲۵ نقطه به عنوان فضای سبز و پارک مشخص شد و با سازمان منطقه آزاد تفاهمنامه داشته‌ایم که جز کلنگ‌زنی و شروع پارک خلیج فارس از ۲۴ نقطه دیگر خبری نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به اینکه هیچگونه احداث فضای سبز و ایجاد پارک در منطقه زمین شهری صورت نگرفته است، یادآور شد: متاسفانه نقاطی که در طرح تفصیلی به عنوان فضای سبز و فضای آزاد مشخص شده بود محل دپوی نخاله شده که سلامت شهروندان عزیز را به خطر می‌اندازد و برخی زمین‌های باز نیز تصرف شده‌اند.

خبرهای در خصوص شهردار منتخب

جنامی با اشاره به اوج گرفتن بداخلاقی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، گفت: ما از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنیم، اما از دادستان آبادان تقاضا داریم با افرادی که در فضای مجازی به عنوان مطالبه‌گر به مسئولین تهمت می‌زنند و به جای انتقاد سازنده به تخریب افراد دامن می‌زنند برخورد جدی شود.

وی از شهروندان خواست به شایعات در خصوص عدم تایید شهردار منتخب شورا توجه نکنند و افزود: کارهای اداری «محمودرضا شیرازی» به روال قانونی در وزارت کشور در حال انجام است و منتظر خبرهای خوب هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان خواستار حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع در آبادان شد و تاکید کرد: باید با ورود بخش خصوصی و اشتغال جوانان جهش تولید را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز