خبرگزاری کار ایران

شریعتی اعلام کرد:

وجود بیش از ۲ میلیون تن خوراک دام و طیور در بندر امام/ پیش‌بینی تولید ۵.۵ تا ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۰۲

استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر بیش از 2 میلیون تن خوراک دام و طیور در بندر امام خمینی(ره) وجود دارد که هماهنگی های لازم جهت خروج و حمل آن به سایر نقاط کشور صورت گرفت.

به گزارش ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بندر امام خمینی (ره)، که امروز نهم اردیبهشت ماه صورت گرفت، گفت: در حال حاضر بیش از ۲ میلیون تن خوراک دام و طیور در این بندر وجود دارد اما برخی ناهماهنگی ها بین دستگاه های استانی ایجاد شده بود که با برگزاری جلسات این مشکلات مرتفع شد.

وی افزود: در جلسه امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی نیز آخرین هماهنگی برای خروج هرچه سریع تر این محصولات از بندر و ارسال به سایر نقاط کشور انجام شد.

استاندار خوزستان با مطلوب خواندن شرایط تولیدات کشاورزی در استان بیان کرد: امیدواریم امسال بتوانیم یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن گندم، ۱۰۰ هزار تن کلزا و یک میلیون تن چغندر قند از کشاورزان خریداری کنیم و در دیگر محصولات همچون نیز جو نتولید خواهیم داشت.

شریعتی با بیان اینکه خوزستان نقش موثری در امنیت غذایی و اقتصادی کشور دارد، افزود: پیش بینی می کنیم امسال بین ۵.۵ تا ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان تولید شود.

وی اظهار کرد: استان خوزستان همواره در جهت امنیت غذایی و اقتصادی کشور گام های موثری برداشته است و امسال نیز این گام بلندتری برخواهد داشت.

استاندار خوزستان گفت: تلاش ما در راستای هماهنگی با وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و نیرو برای برنامه‌ریزی کشت های تابستانه در راستای بالا بردن پایداری امنیت غذایی کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز