خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

تبریک دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان به مناسبت اعیاد مبارک شعبانیه

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۴۵

دبیر اجرایی خانه کارگر استان خوزستان اعیاد مبارک شعبانیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام تبریک قربان درویشی به شرح زیر است:

خدای یگانه را سپاس بیکران که نشانه‌های حکمت او در تمام ذرات عالم، پیدا و متجلی است.

ماه شعبان، ماه رسول خدا (ص)، با تمام زیبایی هایش از راه رسید تا جهانیان را به تبریک و تهنیت بهترین آفریده های الهی، وا دارد.

ماه میلاد و خروش پرچمدار آزادگی، ایثار و شهادت. ماهِ امام حسین "ع"، این کشتیِ نجاتِ همیشگیِ بشریت برای تمام اعصار و الگوی ارزنده "پاسدار"، این مدافعان عدالت خواهی و نبردِ با استکبار و تمامیت خواهی.

ماهِ تولد مظهر وفاداری و رشادت، ماهِ طلوعِ قمر روشنی در دل تاریکی خاک، ماه میلاد باب الحوائج عباس دلاور"ع"، سردمدار جانبازان سرافراز.

ماهِ میلاد زینت بخش ساجدین و ادامه دهنده سلسله ی امامت، امام زین العابدین "ع"

ماه علی اکبر "ع"، مظهر جوانان آزادیخواه و ظالم ستیز برای تمام اعصار تاریخ

ماهِ میلاد امید و نجات بشریت، ماهِ مهدی موعود "ع" قائم آل محمد"ص" که مستضعفان جهان به امید آمدنش، به امید عدل و دادش، فریادها در گلو پنهان کرده اند.

بر خود واجب می‌دانیم این خجسته ایام میمون و مبارک را با نثار بهترین شادباش ها و آرزوی بهترین لحظات به نمایندگی از طرف جامعه بزرگ کارگری استان خوزستان به ملت شریف ایران، بخصوص جامعه شریف کارگری و همچنین پزشکان، پرستاران و مدافعان جان بر کف عرصه سلامت، بهداشت و درمان در این روزهای سخت کرونایی، تبریک و تهنیت عرض کرده و سربلندی ایران عزیزمان را از درگاه حضرت احدیت مسئلت کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز