خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز در پی درگذشت نماینده اسبق مردم اهواز

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۵۵۳

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز با صدور اطلاعیه ای، درگذشت دکتر حمید کهرام نماینده مردم اهواز در دوره ششم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، متن پیام تسلیت انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز، به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

در واپسین ساعات سال ۹۸، سالی که با آلام و محنت های فراوان روبرو بود، خبر درگذشت دکتر حمید کهرام، نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی، عضو هیأت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، داغی بر دل همه دوستان و همکاران ایشان افکند.  

دکتر کهرام، مردی پاک نهاد، صادق، مخلص، دلسوز، متعهد، صبور و سخت کوش بود که در همه دوران عمر، جز به خدمت به مردم و جز به اصلاح و اعتدال نیندیشید و همیشه امیدوار به اصلاح بود و با همین امید، در صحنه حاضر بود.

گویی تقدیر چنان است که این چنین کرونا، ما را در داغ دوستان و یاران قرار دهد.

انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه شهید چمران اهواز، درگذشت دکتر حمید کهرام را به خانواده بزرگوار، همکاران در دانشگاه شهید چمران اهواز و مردم شریف خوزستان، تسلیت می گوید. از خداوند بزرگ، رحمت الهی برای آن مرحوم و برای همه داغداران صبر مسالت داریم.

روحش شاد و یاد و راهش همیشه زنده باد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز