خبرگزاری کار ایران

طی نامه ای صورت گرفت؛

کاهش تردد نیروهای نوبت کار در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی/ لزوم توقف تمامی پروژه های اجرایی تا ۲۲ فروردین ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۴۶۵

توسط مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تغییر شیفت نیروهای نوبت کار تمامی شرکت‌های مستقر در منطقه به حالت ۲-۲-۴ ابلاغ شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، جهت لزوم کاهش حداکثری نیروی انسانی شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و ضرورت حفظ سلامت کارکنان و مراقبت در مقابل شیوع ویروس کرونا، حضور نیروهای نوبت کار در سطح تمامی شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کاهش یافت.

براساس این گزارش، مدیر کمیته شرایط اضطراری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی طی نامه ای به تمامی شرکت‌های مستقر در این منطقه، برنامه حضور نیروهای نوبت کار در سطح منطقه را از روز دوشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۸ به حالت ۲-۲-۴ تغییر داد.

سید امید شهیدی نیا در این نامه تاکید کرده، تغییر فوق که تا پایان فروردین ماه سال ۱۳۹۹ استمرار خواهد داشت، صرفا جهت کاهش حضور روزانه نیروی انسانی بوده و کلیه پرسنل نوبت کار می بایست در صورت نیاز و اعلام تلفنی در منطقه حضور داشته باشند.

وی همچنین پیشنهاد کرده با توجه به توقف پروژه های اجرایی در سایر بخش‌های پروژه‌ ای صنعت نفت، خصوصاً منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز جهت کاهش تردد نیروها، تمامی پروژه های اجرایی خود را تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه ۱۳۹۹، متوقف نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز