خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تشریح کرد:

تدابیر ورودی آبادان شدیدتر می‌شود/ تعطیلی ادارات از روز دوشنبه/ تعطیلی بازار به غیر از اصنافِ خدمات رسان مرتبط با ارزاق عمومی

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۱۰۶

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با تشریح مصوبات شورای تامین منطقه ی آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) از تعطیلی ادارات آبادان از روز دوشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید زین العابدین موسوی در این باره اظهار داشت: شرایط انتشار بیماری کرونا به گونه ای شده است که لازم بود برای کنترل آن تصمیمات جدیدتری گرفته شود. از این رو با برگزاری جلسه شورای تامین در سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و فرماندار ویژه خرمشهر سلامت شهروندان به عنوان مهمترین اصل و هدف محوری منطقه در نظر گرفته شد و در این راستا تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

رئیس شورای تامین شهرستان آبادان با اشاره به برخی از مصوبات این نشست، ادامه داد: از زمان ابلاغ این مصوبات، تمام اصناف شهرستان آبادان از قبیل فروشگاه‌های زنجیره ای، بازار ماهی فروشان، پاساژها و بازارهای سر باز و یا مسقف و نظایر آن تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود. اصنافی که از نظر ارزاق عمومی و خدمات دارویی فعالیت دارند، مثل سوپر مارکتها، میوه فروشان، قصابی ها، داروخانه ها و نانوایی ها شامل این تعطیلی نمی شوند. این امر از سوی اتاق اصناف شهرستان به رؤسای اتحادیه های مدنظر ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین از فردا روند کنترل ورودی هابه شهرستان آبادان با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و با شدت عمل بیشتری نسبت به ورود به شهرستان آبادان برخورد خواهد شد. برای ورودی های شهرستان خرمشهر نیز به همین منوال عمل خواهد شد.

موسوی در پایان گفت: ادارات شهرستان آبادان به غیر از دستگاه های خدمات رسان(قسمت‌های عملیاتی شهرداری و آبفا، تعزیرات حکومتی) و دستگاه های که مرتبط به مسائل پیش آمده شهرستان (هجوم ملخها و بیماری کرونا و خدمات ضدعفونی شهری) فعالیت دارند از روز دوشنبه تعطیل خواهند بود؛ همچنین بانک‌ها بدون پذیرش مشتری و صرفا جهت انجام و پشتیبانی خدمات آنلاین و شارژ عابر بانک‌ها دائر خواهند بود. همچنین کلیه شرکت‌های پروژه ای و پروژه ها تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود. بخش‌های ستادی و غیرعملیاتی مراکز صنعتی و شرکت‌ها نیز تعطیل خواهند بود. آغاز به کار ادارات در سال جدید نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
ناصر حکیمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز