خبرگزاری کار ایران

با توجه به شیوع ویروس کرونا صورت گرفت؛

برگزاری کلاس‌های مجازی در دانشکده علوم پزشکی آبادان

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۶۱۷

واحد آموزش مجازی دانشکده علوم پزشکی آبادان، با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری کلاس‌های غیرحضوری برای دانشجویان کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان، سارا مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان ظهر امروز اظهار داشت: در پی تعطیلی دانشگاه‌های سراسر استان به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی استانداری خوزستان و با توجه به شرایط فعلی، کارگروه واحد آموزش مجازی در یک اقدام جهادی با ارائه خدمات پشتیبانی، آموزشی و توانمندسازی ۲۴ ساعته برخط از طریق راه‌اندازی وب سایت آکادمی باکس به نشانی academybox.ir، مشاوره تلفنی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به حمایت و توانمندسازی اساتید دانشگاه نموده تا اساتید در ارایه محتوای آموزشی به دانشجویان دچار مشکل نگردند.

وی گفت: همچنین با توجه به اینکه دانشگاه علوم پزشکی مجازی در حال بروزرسانی سامانه نوید است، اساتید دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال حاضر از طریق شبکه‌های اجتماعی در حال آموزش به دانشجویان بوده و پس از در دسترس قرار گرفتن سامانه نوید تمام خدمات را از طریق این سامانه ارائه می‌کنند.

مبارک بیان کرد: تاکنون ۳ دوره آموزشی تولید محتوای الکترونیکی شامل 30 درس در وب‌سایت آکادمی باکس بارگذاری شده که رضایت اساتید و دانشجویان این دانشکده را در پی داشته و اساتید پس از ثبت نام در این سایت به همه دوره‌ها دسترسی خواهند داشت و همچنین دوره‎‌های دیگری در حال تدوین است که پس از آماده‌سازی در سایت بارگذاری می‌شوند.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: واحد آموزش مجازی این دانشکده آمادگی دارد از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی برخط در وب سایت اکادمی باکس، به اساتید سایر دانشگاه‌ها برای توانمندسازی برگزاری کلاس‌های غیرحضوری یاری رساند.

وی بیان کرد: وب سایت آکادمی باکس به منظور توانمندسازی و ارائه خدمات  به 3 گروه اساتید و معلمان، دانشجویان و کارکنان ارگان‌های دولتی و خصوصی به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده است و به زودی ماژول‌هایی از قبیل پشتیبانی برخط، ثبت‌نام در کارگاه‌های حضوری و غیرحضوری برخط، آزمون برخط و صدور گواهی برخط به آن اضافه می‌شود و پس از آن به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز