خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری عوامل تیراندازی به اتوبوس کارگران پتروشیمی تندگویان

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۹۰۶

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری 4 نفر عوامل تیراندازی به 2 دستگاه اتوبوس شرکت پتروشیمی تندگویان در بندر ماهشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی  تیراندازی به سمت 2 دستگاه اتوبوس شرکت تند گویان در بندر ماهشهر ، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان با کار اطلاعاتی 4 نفر از عاملان تیراندازی را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از شناسایی محل اختفاء متهمان و هماهنگی با مرجع قضائی، طی عملیاتی 4 نفر  عامل تیراندازی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده در ادامه بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 3 قبضه اسلحه شکاری به کار رفته در تیراندازی ها کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کردند، افزود: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

 سردار عباس زاده در خاتمه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می زنند، قاطعانه برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز