خبرگزاری کار ایران

غمگین در گفتگو با ایلنا:

از خون سردار شهید، میلیون‌ها سلیمانی ظهور خواهد کرد/ برگزاری اجتماع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی خوزستان در روز چهارشنبه

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۹۴۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، گفت: با شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی میلیون ها سلیمانی دیگر ظهور می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، ارسلان غمگین امروز یکشنبه ۱۵ دیماه، در حاشیه مراسم تشییع پیکر پاک سردار اسلام‌ شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای این حادثه، اظهار کرد: امروز کربلای ایران، خطه ی شهید پرور خوزستان، افتخار  داشت که میزبان پیکر مطهر فرمانده دلاور اسلام، سردار رشید شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هویت مردم ایران و تمام محور مقاومت است

وی افزود: یک بار دیگر شهر اهواز معطر به بوی بهشتی شد. مردم اهواز امروز با حضور حماسی خود در میزبانی از پیکر مطهر شهدای عزیز ثابت کردند که قدردان مجاهدت ها و ایثارگری های فرزندان این سرزمین هستند. شهادت مظلومانه ی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم رزم شهیدش ابومهدی المهندس فصل تازه ای از مقاومت و مبارزه با امپریالیسم جهانی را رقم خواهد زد.

غمگین با اشاره به حضور بی نظیر مردم خوزستان در تشییع پیکر پاک شهدا، تصریح کرد: امروز حضور میلیونی مردم شریف خوزستان بسیار قابل توجه بود. این حضور پر شکوه و حماسی نشان از روحیه مقاومت و استکبارستیزی این مردم شریف دارد. مردمی که در هشت سال دفاع مقدس مورد شدیدترین آماج حملات ددمنشانه بعثیون بودند. مردمی که علیرغم تمام مشکلات اقتصادی و محرومیت ها باز هم در خط ولایت از کیان و ارزش های والای انقلاب دفاع می کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، اشاره کرد: متاسفانه حماقت های سردمداران نظام سلطه و در راس آن ها ترامپ جنایتکار  تمامی ندارد. آنها همواره در محاسبات خود روحیه استکبارستیزی و مقاومت مردم غیور ایران را نادیده گرفته اند و این جنایت اخیر آن ها که بصورت کاملا علنی و برخلاف تمام پروتکل های جهانی انجام شد در واقع بزرگترین اشتباه آن ها خواهد بود؛ چراکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "دوران بزن دررو تمام شده است و بی شک باید به زودی منتظر انتقام سخت از سوی فرزندان این کشور مقاوم باشند".

وی ادامه داد: بی شک با شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی میلیون ها سلیمانی دیگر ظهور خواهد کرد.

در آخر  غمگین خاطرنشان کرد: چهارشنبه ۱۸ دیماه راس ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ اجتماع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی به دعوت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و شورای هماهنگی ادارات اجرایی تابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در مسجد ارشاد اهواز در منطقه امانیه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز