خبرگزاری کار ایران

فرماندار حمیدیه خواستار شد:

لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم جهت مقابله و رویارویی با هر گونه حوادث احتمالی در حمیدیه

asdasd
کد خبر : ۸۲۸۲۵۱

فرماندار شهرستان حمیدیه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان، با اشاره به دستور العمل ابلاغی سازمان مدیریت بحران کشور، بر لزوم اتخاذ تمهیدات و تدابیر لازم براساس مفاد دستور العمل در جهت مقابله و رویارویی با هر گونه حواث احتمالی از قبیل سیل تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان حمیدیه، شاهین هاشمی در این جلسه با اشاره به پیش بینی های اداره هوا شناسی مبنی بر وقوع بارش ها در حد نرمال و بالاتر در ماه جاری، بر لزوم هماهنگی و همکاری کلیه اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان تاکید کرد.

هاشمی، با اشاره به شروع فصل بارش باران و بالا آمدن ضرایب ناپایدار جوی، اظهار داشت: روسای ادارات شهرستان ضمن در دسترس بودن، جهت خروج از شهرستان با رییس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان حمیدیه هماهنگی لازم به عمل آورند.

وی با اشاره به اینکه شهردار حمیدیه پیگیری لازم جهت بازسازی و احداث سیل بند رودخانه کرخه در محدوده شهر حمیدیه را به عمل آورد، افزود: ادارات خدمات رسان از جمله گاز، برق، آب و مخابرات، ضمن همکاری با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان معین کرمان، نسبت به نصب زیر ساخت ها و انشعابات خود  جهت اجرای طرح هادی و انجام بهسازی روستاها اقدام  نمایند.

فرماندار حمیدیه با تاکید بر پیگیری در جهت تسریع در اجرای پروژه بازسازی جاده مسیر خسرج بخش مرکزی، خواستار اتمام واحدهای احداثی آسیب دیده از سیل، بویژه مسقف نمودن واحدها احداث شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز