خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

با تحریم آمریکا نفتی نمی فروشیم، اما امروز بدون فروش نفت در حال مدیریت کشور هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۲۴۵

وزیر اطلاعات گفت: با تحریم آمریکا ما نفتی نمی فروشم، اما امروز بدون فروش نفت در حال مدیریت کشور هستیم و به برکت اهل بیت و شیعیان امام حسین مملکت سرپا است و روز به روز مشکلات در حال کم شدن است.

 به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات در جریان بازدید از پایانه های مرزی خوزستان اظهار داشت: برای من امروز سعادت و افتخاری بود که در کنار استاندار خستگی ناپذیر و جهادی خوزستان به بزرگان عشایر خوزستان رسیدیم و افتخار می کنیم که در این ایام در خدمت شما باشیم و ما همیشه به خوزستان افتخار می کنیم.

وزیر اطلاعات افزود: از زمان علی علیه‌السلام در ایران تنها منطقه ای که همه مردم آن موالی اهل بیت بودند خوزستان است.

علوی خاطرنشان کرد: مهم این است که الان جمهوری اسلامی امروز برای قومیت ها تفاوت ندارد. یکی از بالاترین مقامات امنیتی کشور دبیر شورای عالی امنیت ملی است و رییس جمهور 16 سال دبیر این شورا بود، اما امروز فرزندی از خوزستان مسئولیت آن را بر عهده دارد.

وزیر اطلاعات ادامه داد: در تاسیسات هسته ای یکی از مهمترین آن آب سنگین خنداب است که سه سال پیش آنجا رفتم و مدیرعامل آنها یک جوان  32 ساله بود که پشت میکروفون رفت و درباره تاسیسات گزارش داد و دیدم لهجه آن عربی است و متوجه شدم اهل شادگان است.

علوی یادآور شد: مشکلات اقتصادی و بالا رفتن قیمت ها در همه کشور وجود دارد و هر کدام از مناطق کشور در اداره جمهوری اسلامی نقش ایفا می کنند از جمله اینکه امروز عمده گاز کشور از بوشهر و بندرعباس است و در عین حال بیکاری بسیاری در آنجا وجود دارد و همچنین نفت کشور عمدتا از خوزستان است و مشکل بیکاری فقط برای خوزستان نیست.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: اکنون اگر ما ذره ای در مقابل آمریکا دست به سینه بگیریم بسیاری از مشکلات ما حل است و دیگر برای سعودی و امارات ارزشی قائل نمی شوند، اما ما حاضر نشدیم عزتمان را معامله کنیم.

وی گفت: با تحریم آمریکا ما نفتی نمی فروشم، اما امروز بدون فروش نفت در حال مدیریت کشور هستیم و به برکت اهل بیت و شیعیان امام حسین مملکت سرپا است و روز به روز مشکلات در حال کم شدن است.

وزیر اطلاعات عنوان کرد: تمام تلاش دولت برطرف کردن مشکلات به وجود آمده در پی تحریم های آمریکا است؛ برخی ها پیش بینی می کردند که در تیرماه و مردادماه ارز به 40 هزار تومان برسد، اما دولت موفق شد آن را در کانال 11 تا 12 هزار نگه دارد.

علوی توضیح داد: امروز آمریکایی ها باور کردند که تحریم ها نتیجه ندارد و دنبال این هستند که به گونه ای از این قضیه خارج شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز