خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:

افزایش ۲۶۰ درصدی تردد خودروها در جاده های خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۰۰۳

رئیس پلیس راه استان خوزستان از افزایش ۲۶۰ درصدی تردد خودروها نسبت به سال گذشته در جاده های خوزستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا دولتشاهی اظهار داشت: کم کم به اوج ترافیک نزدیک می شویم هر چند که ما طرح ترافیک اربعین را از روز 13 مهر آغاز و محدودیت‌هایی که نیاز بوده در مسیرهای "اهواز به چذابه" و "اهواز به خرمشهر" اعمال کرده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک محورهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه روان ولی پر حجم است، افزود: در بعضی نقاط نزدیک پایانه ها مقداری ترافیک نیمه سنگین است که بحمدالله با استقرار نیرو این موضوع مدیریت شده است.

سرهنگ دولتشاهی در خصوص مراسم مشایه الحسین (ع)‌ که جمعیت چند هزار نفری پیاده روی می کنند،‌ بیان کرد: مراسم پیاده روی اربعین که از اهواز به سمت حمیدیه، سوسنگرد و چذابه در حال اجرا است، پلیس راه در نقاطی که نیاز بوده مستقر شدند و مسیرهایی که نیاز به ممنوعیت بوده مسدود کرده ایم تا بتوانیم ایمنس زائرانی که به صورت پیاده در حرکت هستند، تامین کنیم.

وس ادامه داد: بر اساس آماری که تردد شمارها در جاده‌ها،‌ تردد نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰۰ الی ۲۶۰ درصد افزایش داشته که نسبت به روز گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته و روز به روز در حال افزایش است که نشان دهنده استقبال زیاد زائران اربعین حسینی است.

رئیس پلیس راه استان خوزستان خاطرنشان کرد: انشالله با همکاری همه همکاران نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها بتوانیم تسهیلاتی ایجاد کنیم که زائران به راحتی تردد داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز