خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق در اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۰۵

فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف بیش از 5 میلیارد و 600 میلیون ریال کالای قاچاق در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: در راستای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای داخلی و مبارزه با قاچاقچیان کالا و ارز، در راستای تشدید کنترل و نظارت بر محورهای مواصلاتی، ماموران پاسگاه ایست و بازرسی "پل زال" اندیمشک - خرم آباد موفق شدند، 5 دستگاه خودرو سواری سمند و پژو 405 حامل بار قاچاق را شناسایی و طی عملیات های منسجم متوقف کنند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی یک هزار و 924 دست لباس زنانه، 3 هزار و 600 عدد شال و روسری، 640 ژاکت و اقلامی دیگر از قبیل باطری های قلمی، باطری ساعت مچی، ظروف پلاستیکی، اسباب بازی، هدفن و کیف تلفن همراه فاقد هر مدارک گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه را بالغ بر 5 میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به عزم جدی پلیس خوزستان در برخورد با سوداگران اقتصادی، خاطرنشان کرد: در همین راستا 5 قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز