خبرگزاری کار ایران

بهره برداری از ۸ سایت همراه اول در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۲۹۰

سایت های همراه اول شهیدرجایی، عبدالسیدمریوش، سرقلعه فالح، جنگه، میدان ارجان، قلعه کعبی، مراونه، میدان ارجان و پل کیانشهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان به منظور توسعه شبکه ارتباطی و گسترش پوشش شبکه همراه اول در روستاها، با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان، سایت های همراه اول روستایی شهیدرجایی باغملک، عبدالسیدمریوش شوشتر، سرقلعه فالح و جنگه ایذه با تکنولوژی 2G نصب و راه اندازی شد.

با نصب و بهره برداری از این دکل های همراه اول، استفاده ساکنین این روستاها و روستاهای اطراف از نعمت خط تلفن همراه اول امکان پذیر شد.  

با راه اندازی سایت های پرسرعت روستایی همراه اول قلعه کعبی بهبهان و مراونه اهواز با تکنولوژی 2G و 3G ساکنین این روستاها و روستاهای اطراف و نزدیک میتوانند با استفاده از اینترنت پرسرعت همراه، از خدمات دولت الکترونیک بهره مند شوند.  

همچنین به منظور تقویت پوشش آنتن و دیتای همراه و در راستای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشترکان همراه اول، سایت های جدید و پرسرعت میدان ارجان بهبهان و پل کیانشهر اهواز با تکنولوژی 2G و 3G و 4G نصب و راه اندازی گردید.

براساس این گزارش جهت راه اندازی و نصب این سایتها، جمعاً مبلغ ٩٦ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (طرح USO ) و شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز