خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان:

زلزله مدارس نوبت عصر سه شهرستان خوزستان را به تعطیلی کشاند/ دستور اعلام آماده باش مدیریت بحران به کل استان

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۱۵۰

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: مدارس نوبت عصر سه‌شنبه سه شهرستان ایذه، اندیکا و مسجدسلیمان، با توجه به وقوع چند زمین‌لرزه و به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه احتمالی تعطیل اعلام شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی مدیریت بحران خوزستان، کیامرث حاجی زاده امروز سه شنبه ۲ مهرماه اظهار داشت: در پی وقوع هفت زمین لرزه از صبح تا ظهر امروز، ابتدا به چهار شهرستان اعلام آماده باش داده شد و سپس این آماده باش به کل استان اعلام شد.

وی بیان کرد: هم اکنون تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ها و دستگاه های عملیاتی و خدماتی خوزستان در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه و زمین لرزه احتمالی، آمادگی لازم در خوزستان وجود داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان ادامه داد: تاکنون(لحظه مخابره خبر) گزارش دقیقی از خسارت احتمالی این زمین لرزه ها دریافت نشده است.

لازم به ذکر است، نخستین زلزله امروز ساعت ۵:۵۸ صبح با قدرت ۲،۹ و آخرین آن در ساعت ۱۲:۳۱ دقیقه با قدرت ۴،۶ به وقوع پیوست.

این زمین لرزه در شهرستان های اطراف ایذه و حتی اهواز احساس شد.

گفتنی است، شهرستان ایذه در شرق خوزستان و مرکز آن در فاصله ۲۱۰ کیلومتری از اهواز واقع است. جمعیت این شهرستان  طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۹۵، در حدود ۱۹۸ هزار نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز