خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی:

برای نخستین بار در کشور مردم اهواز می توانند در داخل شهر با قطار جابجا شوند

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۲۳۷

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: برای نخستین بار در کشور مردم اهواز و شهرهای اقماری آن می توانند برای جابجایی در داخل شهر، از حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی روز یکشنبه ۳۱ شهریورماه در بازدید از خطوط ریلی حومه ای اهواز، اظهار داشت: با هماهنگی شهرداری اهواز مقرر شده 13 توقفگاه شهری برای تردد قطارهای حومه ای در این شهر ساخته شود تا پس از بهره برداری از این توفقگاه ها، مردم اهواز بتوانند در داخل شهر با قطار جابجا شوند.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید سطح دسترسی مردم به قطارهای حومه ای از شهرهای اقماری اهواز بیش از پیش تسهیل شود، افزود: در این صورت مردم اهواز می توانند به سهولت برای جابجایی خود از ظرفیت های موجود شبکه ریلی و قطارهای حوامه ای استفاده کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآورشد: خوشبختانه در رینگ مرکزی شهر اهواز ۳ ایستگاه راه آهن وجود دارد که با بهره برداری از 13 توفقگاه ریلی که توسط شهرداری ساخته شده است باعث تسهیل دسترسی مردم در تردد شهر با قطار خواهد شد.

گفتنی است، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی و هیأت همراه، امروز در بازدید خود از خطوط ریلی جنوب کشور، مسائل و مشکلات مربوط به حمل و نقل حومه ای از شهرهای اقماری اهواز و شبکه ریلی استان خوزستان را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز