خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان اعلام کرد:

آماده‌باش به سه شهرستان ایذه، هفتکل و رامهرمز برای آتش‌سوزی منطقه نخودکار باغملک

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۳۵۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان از آماده‌باش به سه شهرستان ایذه، هفتکل و رامهرمز برای آتش‌سوزی منطقه نخودکار باغملک خبر داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، کیامرث حاجی زاده اظهار داشت: برای تسریع در مهار آتش‌سوزی در منطقه نخودکار باغملک به فرمانداری شهرستان های همجوار از جمله ایذه، هفتکل و رامهرمز برای کمک به شهرستان باغملک دستور آماده باش داده شد.

وی افزود: با توجه به آتش‌سوزی گسترده در این منطقه و حضور و تلاش‌های نیروهای مردمی، دوستداران محیط زیست، اعضای فرمانداری شهرستان و اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هنوز آتش در منطقه مهار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری‌خوزستان‌توضیح داد: براساس گزارش‌نیروهای مردمی و فرمانداری شهرستان و با پیگیری های اداره کل مدیریت بحران امروز سه سورتی پرواز در منطقه انجام شد.

حاجی‌زاده بیان کرد: در حال حاضر نیروها در منطقه در حال مهار آتش هستند و نیروی انسانی مازاد نیز به منطقه اعزام شده است.

لازم به ذکر است، آتش در منطقه نخودکار باغملک از سه شنبه هفته جاری شعله ور شده و با وجود تلاش‌های نیروهای مردمی و منابع طبیعی تاکنون مهار نشده است.

نیروهای مردمی خواستار اعزام بالگرد آب‌پاش و نیروهای ارتش و سپاه برای خاموش کردن آتش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز