خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی اهواز:

شرور مسلح در اهواز به هلاکت رسید

asdasd
کد خبر : ۷۹۸۳۲۳

فرمانده انتظامی اهواز گفت: شرور مسلحی که اموال مردم را با تهدید سرقت می‌کرد، در شهرستان اهواز به هلاکت رسید.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان حرفه ای، شب گذشته ساعت 22 دقیقه ماموران یگان امداد حین گشت زنی در منطقه کمپلو 2 شرور و سارق به عنف که با تهدید چاقو اقدام به سرقت می کردند را شناسایی و بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: مجرمان به محض دیدن پلیس با بی اعتنایی به فرمان ایست پلیس اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافت کوتاهی تعقیب و گریز موتور سیکلت اشرار واژگون شده و راننده آن متواری و سرنشین آن با یک تیغه چاقوی بزرگ سمت ماموران حمله ور شد.

سرهنگ دالوند ادامه داد: ماموران پلیس برای متوقف کردن شرور مسلح اقدام به شلیک تیر هوایی کردند که با تهاجم دوباره پای آن را هدف قرار دادند که به دلیل هجوم و حرکت آن به پهلو اصابت کرده و توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و شیشه در بدنه موتورسیکلت اشرار، خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده و تلاش‌ها برای دستگیری همدستش همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز